Gravatar

#51 MOVIE1000 15 år siden

så er jeg nået til 130-121 (med kommentarer på nogle) ;)

130 - Saw
129 - King Kong (2005)
128 - Madagascar
127 - Fantastic 4
126 - Shrek
125 - Hancock
124 - Elitepædagogen
123 - Patrioternes spil
122 - American history X
121 - Master and commander - Ved verdens ende

King kong en rigtig god action/eventyrs film af Peter Jackson. den ville have været placeret bedre på min liste hvis det ike var fordi den var så lang, og synes også at en del af (har glemt hva det hedder måske?) animationen hvor jeg synes at dinosaurerne ser alt for kunstige ud ligesom i Jurrasic Park III, og Kong laver alt for mange af de samme bevægelser i nogle af scener.

Hancock er en god film der passer lige til Will Smith, den havde nogle gode action scener som en superhelte film helst skal have, men jeg synes at der manglede en del humor i den, jeg ser frem til en 2er hvor jeg håber at man kan få noget mere og vide om hans fortid inden han mistede hukommelsen.

Elitepædagogen er nok en af de eneste vellykkede film fra Disney med en action stjerne i rollen. Vin diesel passer perfekt til den rolle, men den havde også en del ting som var lidt for platte, mne det passede rigtig godt ind nu når det var en disney film så børnene kan grine med, elelr bare nyde den del action scener der var.

Patrioternes spil er nok den eneste af Jack Ryan filmene som jeg bryder mig om, det var så også seriens eneste højtepunkt for mig, men filmen er en af Fords bedste. Selvfølgelig skal Sean Bean også have et klap på skylderen, han har aldrig skuffet mig i de film han spiller i, han ved hvordan en filmskurk skal være, og det gør han sgu rigtig godt i denne her.

håber at det her var kommentar nok.
næste gang er det 120 - 111.
spørg hvis der er noget.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#52 Åkepool 15 år siden

Er yderst skuffet over din lave placering til "American History X" :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#53 Wangsgaard 15 år siden

Åkepool (52) skrev:
Er yderst skuffet over din lave placering til "American History X" :(

Jeps

Når nu du har placeret SAW så lavt, håber jeg ikke at du sætter saw 2,3,4,5.6.7.... og hvad de nu er nået til højere på din liste. saw er da den eneste der er værd at se....

http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#54 MOVIE1000 15 år siden

American history x er en go film det inrømmer jeg men den har ikke gjort nok intryk til at den kunne komme højere
#53 Saw ser jeg helt anderledes på, end hvad i gør, så jah der vil komme flere men ik dem alle da nogle skuffede mig og der kan jeg sætte grænsen til at American history x er bedre end de saw film
Gravatar

#55 wimmie 15 år siden

Er glad for at se film som "Patrioternes Spil", "Shrek"og "Master & Commander" på din liste...og American History X (selvom jeg nok også gerne så den placeret højere)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#56 MOVIE1000 15 år siden

#55 tak for en lidt mere positiv kommentar :)
Gravatar

#57 Wangsgaard 15 år siden

# 56
Ikke fordi jeg ikke vil se positivt på din liste, men kan se/gætte mig til at vi har vidt forskellig filmsmag. Men vil gerne se hvad din liste byder på de næste måneder :)
Gravatar

#58 wimmie 15 år siden

Jeg er nu også spændt på at se "toppen" - får helt lyst til at lave min egen liste men jeg ændrer så ofte mening at det er svært :)
Gravatar

#59 Wangsgaard 15 år siden

Ved slet ikke hvor jeg skulle begynder samt synes det er svært at lave en top 10 der er så mange gode film.
Gravatar

#60 wimmie 15 år siden

Ja, jeg har en top 5 (sådan ca.) men selv dét er svært nok :)
Måske nærmere en top 6, hehe...

Skriv ny kommentar: