Har du også til dem, der konstant må se langt efter postbuddet og dine breve og pakker? Er du træt af Post Danmarks evige forsikring om "her går det godt", og at X antal millioner forsendelser hvert år afleveres uden problemer, så det er naturligvis kun en statistisk smutter, at det udelukkende er dine pakker med dvd-film, der har det med at blive væk?
Så er her muligheden for at synliggøre problemet for alverden. Nogle driftige mennesker har lige oprettet Mistet post, en side, hvor du nemt og hurtigt kan skrive, hvad der er forsvundet og hvor. Forhåbentligt vil det henad vejen gå op for folk, at der rent faktisk *er* problemer i visse postdistrikter.
#4 hehe det tror jeg nu ikke, men jeg ved at overgang forsvandt op mod 10% af alle de dvder og cder der gik gennem postterminalen i Høje Taastrup. Det er blevet bedre, men det er ikke første gang noget af min post ikke er nået frem.
#1 Thomsen 16 år siden
Så er her muligheden for at synliggøre problemet for alverden. Nogle driftige mennesker har lige oprettet Mistet post, en side, hvor du nemt og hurtigt kan skrive, hvad der er forsvundet og hvor. Forhåbentligt vil det henad vejen gå op for folk, at der rent faktisk *er* problemer i visse postdistrikter.
http://www.mistetpost.dk/index.php
Jo flere vi er, der bruger det, jo bedre.
(Og nej, jeg har intet med siden at gøre. Jeg blev bare lige gjort opmærksom på den andetsteds og synes, det er en rigtig god idé)
#2 inflector 16 år siden
#3 Thomsen 16 år siden
"HØRER du også til dem", naturligvis
#4 wimmie 16 år siden
Jep alle os fra Post danmark stjæler med arme og ben - mange tak ;)
#5 Notional 16 år siden
#6 wimmie 16 år siden
#7 Notional 16 år siden
#8 Norrah 16 år siden
#9 wimmie 16 år siden
#10 inflector 16 år siden