Jeg overvejer at skifte mobilselskab (har Telmore for tiden) fordi jeg kan se at blandt andet CBB er lidt billigere.
MEN, så var det at jeg faldt over det her: www.wannatalk.dk som tilsyneladende kører på noget der ligner halv pris af de andre. Er der nogen der har erfaringer med dem? Ender jeg som en utilfreds kunde i Kontant hvis jeg skifter til dem?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg kender ikke noget til firmaet, men jeg finder det en anelse bekymrende at de ikke har deres cvr-nummer stående på siden og at siden ikke ligefrem ser super-prof ud.
Du sku ta at prøve Unotel.dk, dem er jeg ret glad for. De har den feature, at hvis du opretter famillie medlemmer på samme konto, taler i gratis med hinanden..
Jeg har Telia (tidligere Orange-kunde), og jeg har aldrig haft bøvl, og de har været super hjælpsomme med alt.
Var engang på ferie, og havde desværre glemt at betale telefonregningen, så den blev selvfølgelig spærret, men ringede så bare og bad om at få den åbnet, og fortalte at jeg nok skulle betale den med det samme jeg kom hjem - og så åbnede de den bare og ønskede god ferie :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Tjae, på den anden side har jeg ikke set nogen reklamer for dem, så det kunne jo også være at de bare holder udgifterne nede. Jeg er bare altid nervøs når jeg ser noget der er for godt til at være sandt. På den anden side skal man jo også være på pletten hvis det virker :)
Til gengæld har wannatalk et 15kr faktureringsgebyr. Jeg går ud fra at det kommer på hver måned, og så ser punkt1 måske ikke så galt ud. What is the catch I wonder.
#1 gi-jones 19 år siden
MEN, så var det at jeg faldt over det her: www.wannatalk.dk som tilsyneladende kører på noget der ligner halv pris af de andre. Er der nogen der har erfaringer med dem? Ender jeg som en utilfreds kunde i Kontant hvis jeg skifter til dem?
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 b e c h 19 år siden
De har den feature, at hvis du opretter famillie medlemmer på samme konto, taler i gratis med hinanden..
#4 filmz-vassago 19 år siden
Var engang på ferie, og havde desværre glemt at betale telefonregningen, så den blev selvfølgelig spærret, men ringede så bare og bad om at få den åbnet, og fortalte at jeg nok skulle betale den med det samme jeg kom hjem - og så åbnede de den bare og ønskede god ferie :)
#5 gi-jones 19 år siden
#6 filmz-vassago 19 år siden
#7 gi-jones 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 dyg 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden