#10 Husk at de mindre mobil selskaber, som wannatalk osv, lever på at takserer for hvert påbegyndt minut, det ender for det meste ud i en højere pris, end selskaber som f.eks telmore. Jeg ville blive hvor jeg er, hvis jeg var dig :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#13 Hvem snakker om dobbelt minutpris? De runder jo bare altid antal minutter og sekunder op til hele minutter og takserer derefter. Tror også jeg bliver hos Telmore.
#13 Min storebror arbejder hos et teleselskab, som projekt manger, han lavede en undersøgelse på mobilselskaber som punkt1, wannatalk osv.. hvis du taler for mere end 27 minutter pr opkald, så kan det svare sig, ellers bliver det dyere.. Det med at runde op til antal hele minutter, er kun 1 af de ting de tjener på, Det skal jo også løbe rundt for dem ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 gi-jones 19 år siden
#12 filmz-herskegut 19 år siden
Husk at de mindre mobil selskaber, som wannatalk osv, lever på at takserer for hvert påbegyndt minut, det ender for det meste ud i en højere pris, end selskaber som f.eks telmore.
Jeg ville blive hvor jeg er, hvis jeg var dig :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#13 gi-jones 19 år siden
#14 DerMann 19 år siden
#15 gi-jones 19 år siden
#16 filmz-herskegut 19 år siden
Min storebror arbejder hos et teleselskab, som projekt manger, han lavede en undersøgelse på mobilselskaber som punkt1, wannatalk osv.. hvis du taler for mere end 27 minutter pr opkald, så kan det svare sig, ellers bliver det dyere..
Det med at runde op til antal hele minutter, er kun 1 af de ting de tjener på, Det skal jo også løbe rundt for dem ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 nakalay 19 år siden