Altså så skal de jo have gået ind og tjekket hjemmesiden og set hvad priserne er nu - men det kan jo ikke være sikker på at jeg ikke har købt den billigere som et slagtilbud el.lign...
Synes det er super nederen - mit første køb fra Korea og så blir jeg bollet for vildt af tolden... Før pris: 251 kr - NU KUN 392 kr... :-(((
#57 jeg bli'r så glad, når jeg ser, at folk har købt Mean Creek. Den blev totalt overset i biffen. Jeg har nærmest et Bruce/Deadwood-kompleks med denne film :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#58 Ja, den er glimrende. Virkelig gode skuespilspræstationer over hele linjen og en atmosfære, der bringer minder om Stand By Me op i mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 filmz-Narniabæver 19 år siden
Kraftwerk - Minimum Maximum
#52 El vez 19 år siden
#53 chandler75 19 år siden
#54 El vez 19 år siden
Man kan nok undgå det hvis man kan bevise at varen har en lavere værdi.
I dette tilfælde er det nok mest sansynligt at de har efterlagt en korrekt faktura i pakken.
#55 McPeter 19 år siden
Synes det er super nederen - mit første køb fra Korea og så blir jeg bollet for vildt af tolden...
Før pris: 251 kr - NU KUN 392 kr... :-(((
#56 Bates 19 år siden
#57 pulse83 19 år siden
#58 wiseguy 19 år siden
Jeg har nærmest et Bruce/Deadwood-kompleks med denne film :)
#59 filmz-yoshimura 19 år siden
#60 McPeter 19 år siden
ROFL!!! :-D
Ja, han har nærmest også "omvendt" mig til at prøve Deadwood på et tidspunkt... :-)