Gravatar

#51 filmz-Narniabæver 19 år siden

Fra Stereo Studio:

Kraftwerk - Minimum Maximum
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#52 El vez 19 år siden

#50 Tolderne har nok luret at det er fra en forhandler og at de har nedskrevet værdien. Det sker indimellem.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#53 chandler75 19 år siden

Må de godt det?? Det betyder jo at tolderne selv kan fastsætte værdien af alle forsendelser.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#54 El vez 19 år siden

Ingen anelse :)

Man kan nok undgå det hvis man kan bevise at varen har en lavere værdi.

I dette tilfælde er det nok mest sansynligt at de har efterlagt en korrekt faktura i pakken.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#55 McPeter 19 år siden

Altså så skal de jo have gået ind og tjekket hjemmesiden og set hvad priserne er nu - men det kan jo ikke være sikker på at jeg ikke har købt den billigere som et slagtilbud el.lign...

Synes det er super nederen - mit første køb fra Korea og så blir jeg bollet for vildt af tolden...
Før pris: 251 kr - NU KUN 392 kr... :-(((
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#56 Bates 19 år siden

#54 - Da jeg fik min pakke havde de også skrevet $10 på fakturaen. Tolderne havde haft fat i den, men den gik igennem alligevel.
Gravatar

#57 pulse83 19 år siden

Modtog idag Mean Creek fra Play.com
Excuse me, Flo!
Gravatar

#58 wiseguy 19 år siden

#57 jeg bli'r så glad, når jeg ser, at folk har købt Mean Creek. Den blev totalt overset i biffen.
Jeg har nærmest et Bruce/Deadwood-kompleks med denne film :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#59 filmz-yoshimura 19 år siden

#58 Ja, den er glimrende. Virkelig gode skuespilspræstationer over hele linjen og en atmosfære, der bringer minder om Stand By Me op i mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#60 McPeter 19 år siden

#58 -
Jeg har nærmest et Bruce/Deadwood-kompleks med denne film :)

ROFL!!! :-D

Ja, han har nærmest også "omvendt" mig til at prøve Deadwood på et tidspunkt... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: