Jeg skal nok prøve at vride armen om på hhv Lagoni, ks og buster. Skal godt nok til 25års fødselsdag den. 29. Så jeg lugter nok at tømmermænd og kanel :)
Superfedt initiativ, men jeg kan desværre ikke deltage. Har allerede opbrugt min personlige kvote for egoaktiviteter i forhold til familien (skal på træningslejr). Maybe next time ...eller hvis det bliver flyttet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#32 og 34 Tror det med kanel varierer alt efter hvor i landet man kommer fra. I Esbjerg (nej, det er ikke ligefrem det mest civiliserede sted) plejer vi at give hvis ikke man er gift som 25 årige. Det samme gælder vist med peber 5 år senere.
#35 Jeg undersøgte "traditionen" inden min 25 års fødselsdag, fandt faktisk frem til at det slet ikke havde noget hold i sig, det er et billigt plagiat af hvad man gjorde ved købmændssønner i gamle dage når de fyldte 30 år.
#36, men derfor er det vel stadig en tradition i dag? Det er vel almen kendt at det er sådan men ynder at gøre. Er du da ved at være 30 siden du arbejde sådan imod? :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
, det er så 2 år siden, jeg har altid synes det var en mega latterlig ide der gør mere skade end gavn fordi folk er begyndt at overdrive det. Jeg har aldrig givet nogen kanel og jeg har heller ikke fået det, det samme lad sig være gældende ved 30 år.
#38 mine venner forstår heldigvis at gøre det harmløst men sjovt, af en af mine veninder fik jeg sådan en kanel fætter til at hænge sammen med mit tøj, så det ku dufte af Kanel, det synes jeg var en meget sjov ide, ikke at jeg nogensinde har tænkt mig at bruge den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 Scherlund 18 år siden
#32 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#33 filmz-yoshimura 18 år siden
#34 elwood 18 år siden
Hvis det er sandt, så er det da bare at lege Kirsten giftekniv, for the Good Cause 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 Scherlund 18 år siden
#36 cyberzed 18 år siden
#37 DarkLight 18 år siden
Er du da ved at være 30 siden du arbejde sådan imod? :P
#38 cyberzed 18 år siden
#39 davenport 18 år siden
#40 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"