Lørdag d. 30/6-2007 holder vi Filmz-dag hos mig. Vi mødes tidligt på dagen, og høvler noget kul i grillen. Man tager selv mad/drikke med, og så lægger jeg have til. Senere på aftenen indtager vi hjemmebioen.
Jeg bor lidt uden for Kolding, og der er mulighed for overnatning. (Eller at slå telt op, hvis nogen er til den slags selv-tortur!!)
Selvom jeg gerne vil se jer alle, så håber jeg ikke alle 10.000 siger ja, for så skal vi have fat i en grill mere ;)
Men PM mig hvis du kommer, så sender jeg adressen.
Der er ingen SU før dagen før, men jeg er ikke på nettet fra i morgen og 2 uger frem, så det er derfor jeg ikke svarer, hvis det er. (Alternativt kender HelmerJ, Stefsims, CyberZed m.f. adressen.)
Vel mødt Filmz.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er super god stil Davenport, den eneste problem er at det ikke er på Sjælland....jeg skal på Roskilde Festival dagen efter, så Kolding er lidt for langt et smut over sundet.
Selvfølgelig. I tager bare et telt med og "øver" opstilling osv. Der er sku plads nok. Så videre næste morgen med obligatoriske tömmermænd! Keine problem!
Og det med at det ikke er på Sjælland... Den bliver jo rimelig svær at kringle, med mindre nogen har en teleport vi lige kan låne?
Der er altid en løsning! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vil gerne med. Det kræver dog en barnepige. Ikke til at passe mig, men afkommet. Eller vent lige lidt... Det kræver 2 barnepiger en til afkommet og en til mig ;D
#1 davenport 18 år siden
Lørdag d. 30/6-2007 holder vi Filmz-dag hos mig.
Vi mødes tidligt på dagen, og høvler noget kul i grillen. Man tager selv mad/drikke med, og så lægger jeg have til. Senere på aftenen indtager vi hjemmebioen.
Jeg bor lidt uden for Kolding, og der er mulighed for overnatning. (Eller at slå telt op, hvis nogen er til den slags selv-tortur!!)
Selvom jeg gerne vil se jer alle, så håber jeg ikke alle 10.000 siger ja, for så skal vi have fat i en grill mere ;)
Men PM mig hvis du kommer, så sender jeg adressen.
Der er ingen SU før dagen før, men jeg er ikke på nettet fra i morgen og 2 uger frem, så det er derfor jeg ikke svarer, hvis det er.
(Alternativt kender HelmerJ, Stefsims, CyberZed m.f. adressen.)
Vel mødt Filmz.
#2 cyberzed 18 år siden
#3 wiseguy 18 år siden
#4 cyberzed 18 år siden
#5 davenport 18 år siden
#6 dolphinfriendly 18 år siden
#7 DarkLight 18 år siden
#8 davenport 18 år siden
Så videre næste morgen med obligatoriske tömmermænd! Keine problem!
Og det med at det ikke er på Sjælland... Den bliver jo rimelig svær at kringle, med mindre nogen har en teleport vi lige kan låne?
Der er altid en løsning! :)
#9 stefsims 18 år siden
Ikke til at passe mig, men afkommet. Eller vent lige lidt...
Det kræver 2 barnepiger en til afkommet og en til mig ;D
#10 davenport 18 år siden