Sidder lıge paa ınternetcafe i Tyrkıet og venter paa at komme hjem.. Saa jeg er paa ı morgen, og saa kan ı jo se hvad der er sket af tılslutning.. Her er psykopat varmt... Ca 45 grader ı dag, saa jeg vıl gerne hjem nu. Tjekkes ı morgen med nyt.. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Godt initiativ, davenport. Kan desværre ikke d. 30., og selv om jeg kunne, ville det stadig knibe med midlerne til at komme til Det Vilde Vesten. :(
Tanken om en Filmz Øst-fest er dragende, men jeg ved nu ikke, om jeg lige er den, der p.t. kan overskue at afholde den, Outbound. :) Men jeg deltager gerne, hvis det bliver aktuelt, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg tror vi udsætter det. Datoen ligger lige midt i festivaller og vejret lover sku heller ikke godt. Men lad os finde en dag hen i august i stedet. Der plejer vejret at holde. (Især den 21. !!)
Well, så får jeg jo gaver ;D Tror familien ville blive skuffet, hvis jeg ditchede dem. "Nej, mor! Der bliver ikke noget i år. Bare stil gaven udenfor, inden du kører igen!"
#41 PredatorX 18 år siden
#42 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#43 davenport 18 år siden
Her er psykopat varmt... Ca 45 grader ı dag, saa jeg vıl gerne hjem nu.
Tjekkes ı morgen med nyt.. :)
#44 evermind 18 år siden
Tanken om en Filmz Øst-fest er dragende, men jeg ved nu ikke, om jeg lige er den, der p.t. kan overskue at afholde den, Outbound. :) Men jeg deltager gerne, hvis det bliver aktuelt, hehe.
#45 lagoni 18 år siden
#46 davenport 18 år siden
Men lad os finde en dag hen i august i stedet. Der plejer vejret at holde. (Især den 21. !!)
#47 evermind 18 år siden
Det ender måske med at blive en filmz-fødselsdagsfest? :)
#48 davenport 18 år siden
Tror familien ville blive skuffet, hvis jeg ditchede dem.
"Nej, mor! Der bliver ikke noget i år. Bare stil gaven udenfor, inden du kører igen!"
#49 evermind 18 år siden
#50 DarkLight 18 år siden