Gravatar

#41 PredatorX 18 år siden

Æv jeg kan ikke... Skal til Tyskland og spille en eller anden lorte koncert:-( Men det kunne da have været en griner!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#42 filmz-maxhh 18 år siden

Er desværre også booked helt ud i den weekend... Ellers genialt iniatativ...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#43 davenport 18 år siden

Sidder lıge paa ınternetcafe i Tyrkıet og venter paa at komme hjem.. Saa jeg er paa ı morgen, og saa kan ı jo se hvad der er sket af tılslutning..
Her er psykopat varmt... Ca 45 grader ı dag, saa jeg vıl gerne hjem nu.
Tjekkes ı morgen med nyt.. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44 evermind 18 år siden

Godt initiativ, davenport. Kan desværre ikke d. 30., og selv om jeg kunne, ville det stadig knibe med midlerne til at komme til Det Vilde Vesten. :(

Tanken om en Filmz Øst-fest er dragende, men jeg ved nu ikke, om jeg lige er den, der p.t. kan overskue at afholde den, Outbound. :) Men jeg deltager gerne, hvis det bliver aktuelt, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#45 lagoni 18 år siden

Jeg skal også til 25-års-fødselsdag den 29., så ved ikke hvordan det går lørdag, men må lgie prøve at få tilrettelagt min weekend rigtigt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#46 davenport 18 år siden

Jeg tror vi udsætter det. Datoen ligger lige midt i festivaller og vejret lover sku heller ikke godt.
Men lad os finde en dag hen i august i stedet. Der plejer vejret at holde. (Især den 21. !!)
Gravatar

#47 evermind 18 år siden

Det ender måske med at blive en filmz-fødselsdagsfest? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#48 davenport 18 år siden

Well, så får jeg jo gaver ;D
Tror familien ville blive skuffet, hvis jeg ditchede dem.
"Nej, mor! Der bliver ikke noget i år. Bare stil gaven udenfor, inden du kører igen!"
Gravatar

#49 evermind 18 år siden

I'd bring Bacon for sure! :)
Gravatar

#50 DarkLight 18 år siden

Hvad skete der med dette? Hvor er de pinlige billeder og de sjove historier? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: