I'm back... Der er ikke rigtigt sket så meget?! Ska jeg poste en quote eller skal jeg bare lige klappe hesten lidt og vente på Diller82's quote? Er bare lige snublet over en ret sjov quote.....men ellers bliver jeg jo bare nødt til at gætte den næste! :-) Nogen (admin?!) meninger?
#88 - Enig, men i dette tilfælde er det jo ikke den engelske titel, men derimod den oversatte titel...
På IMDb.com: Wings of Desire (1988) (USA) Sky Above Berlin, The (1988) (USA: literal English title)
"The Sky Above Berlin" er IKKE filmens original titel selvom IMDB skriver det for det er som du selv skriver den direkte oversættelse for titlen på filmstrimlen siger "Der Himmel über Berlin"
#93 - Ja, det kan vi da godt blive enige om - det skal det heller ikke hedde sig... Jeg trækker mig tilbage indtil jeg gætter den næste! :-) Men så må du også love ikke at blive sur næste gang jeg gætter på Fuld Metal Jakke, eller lignende... :-)
#91 McPeter 22 år siden
#88 - Enig, men i dette tilfælde er det jo ikke den engelske titel, men derimod den oversatte titel...
På IMDb.com:
Wings of Desire (1988) (USA)
Sky Above Berlin, The (1988) (USA: literal English title)
Er det noget der tæller eller ej? Ved det ikke?!
#92 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
"Wings of Desire" er den internationale titel.
Man kan ikke altid regne med titlerne på IMDB :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#93 El vez 22 år siden
Og selvom der sku gå en dags tid før der kommer et nyt quote på banen, overlever vi nok ;)
#94 Morbid 22 år siden
#95 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#96 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#97 McPeter 22 år siden
Ja, det kan vi da godt blive enige om - det skal det heller ikke hedde sig... Jeg trækker mig tilbage indtil jeg gætter den næste! :-)
Men så må du også love ikke at blive sur næste gang jeg gætter på Fuld Metal Jakke, eller lignende... :-)
#98 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Gee X, what did you do, get that out of a cereal box ??? I am glad you are here X, somebody got to finish last :)
#99 The Insider 22 år siden
#100 filmz-NoX 22 år siden