Desværre har ingen af jer ramt plet endnu. Batsy det er alt for tidligt på listen at Saw IV dukker op ;)
Haha!
Jeg er så en af de få som var godt underholdt af Green Lantern, men så igen så vil jeg squ gerne håbe på at Nathan Fillion for chancen ved at spille ham, kunne være så fedt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Green lantern skulle brændes og slettes fra IMDB så den vil blive glemt for altid. ;)
Ahh, så slem synes jeg nu heller ikke, at "Green Lantern" er. Det er bestemt ikke en af de bedste i genren, men den har (på trods at en lettere rodet og sløset fortalt historie) sine højdepunkter og et herligt drive, og så kan jeg nu også meget godt lide Ryan Reynolds i hoverollen, hvis karakters kontrast mellem at være en uansvarlig charlatan og til at blive en superhelt med et enormt ansvar, han skildrer ganske glimrende. Så en ok film, for mit vedkommende. :)
MOVIE1000 (132) skrev:
Filmen er fra 90èrne, og i starten af filmen er året 1928
Ok, jamen så lyder mit bud også på "Stargate". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#131 Kyllingebenet 11 år siden
#132 MOVIE1000 11 år siden
#133 Kyllingebenet 11 år siden
#134 MOVIE1000 11 år siden
Måske fordi du har set den tidligere på listen? :P
#135 HonoDelLoce 11 år siden
#136 Batsy 11 år siden
Haha!
Jeg er så en af de få som var godt underholdt af Green Lantern, men så igen så vil jeg squ gerne håbe på at Nathan Fillion for chancen ved at spille ham, kunne være så fedt!
#137 Maack 11 år siden
#138 Åkepool 11 år siden
den starter vist ikke i 1928?
#139 Michael Andersen 11 år siden
#140 NightHawk 11 år siden
Ahh, så slem synes jeg nu heller ikke, at "Green Lantern" er. Det er bestemt ikke en af de bedste i genren, men den har (på trods at en lettere rodet og sløset fortalt historie) sine højdepunkter og et herligt drive, og så kan jeg nu også meget godt lide Ryan Reynolds i hoverollen, hvis karakters kontrast mellem at være en uansvarlig charlatan og til at blive en superhelt med et enormt ansvar, han skildrer ganske glimrende. Så en ok film, for mit vedkommende. :)
Ok, jamen så lyder mit bud også på "Stargate". :)