Gravatar

#121 Lord Beef Jerky 11 år siden

#120 Det kan godt være, at jeg er så fræk, at jeg fortolker dit udsagn anderledes end det menes, ja. Jeg er en bandit. For mig var det dog simpel underholdning forklædt som drama. Hulk har altid været en enorm interessant figur, selvom mange mener noget andet, og det er det psykiske slagsmål i ham, der er det afgørende for enhver filmatisering af ham. Ang Lee formåede ikke at fordybe sig i materialet i mine øjne, og det hele forblev overfladisk. Der ærger mig grænseløst til sådan en grad, at jeg blot ville have spænding og action ud af "'2'eren", og netop fordi den ved at den er dum, anser jeg den som en mere vellykket film, selvom der endnu ikke er en ordentlig filmatisering af Hulken endnu sådan som jeg ser det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#122 Ispep 11 år siden

Lord Beef Jerky (121) skrev:
Jeg er en bandit

Det vil jeg ikke sige dig imod :D

Ang Lee formåede ikke at fordybe sig i materialet i mine øjne, og det hele forblev overfladisk

Well, her er vi så noget uenige. Men jeg er da åben overfor fremtidige tolkninger, så lad os se tiden an. Whedon synes jeg nu også gjorde det godt med karakteren.

'2'eren", og netop fordi den ved at den er dum, anser jeg den

At den er ærlig omkring sin dumhed, ændrer ikke på den grimme sandhed :D
Gravatar

#123 MOVIE1000 11 år siden

Hulk diskutionen ser du til at have lagt sig :)
Den næste på listen, vil jeg ikke afsløre nu, men give et lille hint. Den foregår både på jorden og langt ude i galaksen. ;)

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#124 Åkepool 11 år siden

Superman returns er mit bud.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#125 Neranders 11 år siden

Star Trek (2009)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#126 NightHawk 11 år siden

Så gætter jeg på "Green Lantern". :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#127 Kyllingebenet 11 år siden

NightHawk (126) skrev:

Også den jeg havde i tankerne.
Gravatar

#128 Batsy 11 år siden

Saw IV
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#129 Skeloboy 11 år siden

Fantastic Mr. Fox er ret så fed - glæder mig virkelig til at se den igen.

Ponyo er jeg goså helt og aldeles vild med. En af de få film, hvor jeg har fået tårer i øjnene af ren glæde.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#130 MOVIE1000 11 år siden

NightHawk (126) skrev:

Kyllingebenet (127) skrev:
Også den jeg havde i tankerne.

Green lantern skulle brændes og slettes fra IMDB så den vil blive glemt for altid. ;)

Desværre har ingen af jer ramt plet endnu. Batsy det er alt for tidligt på listen at Saw IV dukker op ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: