Listen bliver lidt forsinket, da jeg er kommet en del i tvivl mhs til nogle af titlerne som trænger til et gensyn, regner med at det vil tage en ekstra uge eller måske 2.
Tag en snak med BN, han er jo ekspert på området. ;)
Ej jeg ved godt hvor tidskrævende en proces det kan være, min egen liste gik jo i stå, da jeg simpelthen ikke havde tiden til det.
Synes det er mere svært at lave listen denne her gang, fordi hvad skal man prioritere højest, de film der underholdt mest? Godt skuespil? Om man griner meget? Fået en til at væmmes eller blive skræmt? Fået en til at græde eller en klump i halsen?
Det er lige hvad jeg kæmper med, og nogle film skal lige genses få at få følelserne frem igen eller om de stadig er der til den pågældene film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Find dem du synes er bedst. Dem der har ramt hårdest. Dem du synes har gjort indtryk.
Og derefter? :P
Der er mange som giver et godt indtryk. Alle film på listen synes ejg er gode også dem som ikke er er med på listen, det vil blvie ca. placering og ikke en 1. plads = den bedste film jeg nogensinde har set.
Intet derefter? Vælg de antal film du synes er bedst lige nu. Hvis du har tænkt dig at lave top 150 eller 200, så burde det ikke være et problem. Selve placeringerne behøver du som sådan ikke lægge for meget i. Det er derfor jeg finder det lidt svært med sådan en liste. Drop tallet, og bare skriv om titlerne.
Intet derefter? Vælg de antal film du synes er bedst lige nu. Hvis du har tænkt dig at lave top 150 eller 200, så burde det ikke være et problem. Selve placeringerne behøver du som sådan ikke lægge for meget i. Det er derfor jeg finder det lidt svært med sådan en liste. Drop tallet, og bare skriv om titlerne.
JEg synes det er sjovere at lave en placering.
En placering vil jo altid rykke lidt op og ned efter, hvordan man har det lige præcis på det tidspunkt, man laver listen. Du har sikkert en nogenlunde idé om, hvordan din liste skal se ud, så lav en hurtig skitse over alle placeringerne, sæt dig ned bagefter og sammenlign diverse film. Spørg evt. dig selv således "Er Saw IV virkelig bedre end The Godfather?" og sådan får du hurtigt placeret filmene.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det vil jeg glæde mig til at se :-) Jeg er selv fuldstændig ude af stand til at rangere mine favoritfilm. Hver gang jeg prøver, ændrer jeg mening to sekunder efter.
#21 Zombi 12 år siden
Tag en snak med BN, han er jo ekspert på området. ;)
Ej jeg ved godt hvor tidskrævende en proces det kan være, min egen liste gik jo i stå, da jeg simpelthen ikke havde tiden til det.
#22 Neranders 12 år siden
"That's rough, buddy."
#23 BN 12 år siden
Hykler!
:-D
#24 MOVIE1000 12 år siden
Det er lige hvad jeg kæmper med, og nogle film skal lige genses få at få følelserne frem igen eller om de stadig er der til den pågældene film.
#25 Ispep 12 år siden
Find dem du synes er bedst. Dem der har ramt hårdest. Dem du synes har gjort indtryk.
#26 MOVIE1000 12 år siden
Og derefter? :P
Der er mange som giver et godt indtryk. Alle film på listen synes ejg er gode også dem som ikke er er med på listen, det vil blvie ca. placering og ikke en 1. plads = den bedste film jeg nogensinde har set.
#27 Ispep 12 år siden
#28 MOVIE1000 12 år siden
JEg synes det er sjovere at lave en placering.
#29 Lord Beef Jerky 12 år siden
#30 sluppermand 12 år siden