Listen er lavet, skal bare gense nogle film for at finde ud af deres placering eller om de overhovedet skal være på listen, listen er indtil videre på 137 film og jeg skal se 30 film. Igen beklager jeg ventetiden, havde ikke lige forudset at jeg skulle gense nogle af filmene.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Listen er lavet, skal bare gense nogle film for at finde ud af deres placering eller om de overhovedet skal være på listen, listen er indtil videre på 137 film og jeg skal se 30 film. Igen beklager jeg ventetiden, havde ikke lige forudset at jeg skulle gense nogle af filmene.
Kan du ikke poste de film du har set og kender rækkefølgen?
Kan vi få en lille afsløring: hvor mange film fra den gamle liste er også på den nye? Ikek noget med placering eller titel, bare et antal. En lille teaser, om man vil :)
Kan vi få en lille afsløring: hvor mange film fra den gamle liste er også på den nye? Ikek noget med placering eller titel, bare et antal. En lille teaser, om man vil :)
Listen vil helt sikkertt se anderledes ud, der vil være en hel del nye, har ikke lige pt tal på hvor mange der vil være ca. det finder jeg ud af til imorgen ;)
Sorry glemte at skrive igår :/
Men ca 1/3 af de samme film il være på listen :)
#31 MOVIE1000 12 år siden
#32 MMB 12 år siden
#33 Ispep 12 år siden
Kan du ikke poste de film du har set og kender rækkefølgen?
#34 MOVIE1000 12 år siden
Listen er først fuldendt når jeg har set de film så jeg kender deres placering.
#35 MOVIE1000 11 år siden
Jeg er over halvvejs med at få set e film jeg skal se, jeg regneer engang med sidst i næste uge at listen vil være færdig der.
#36 Skeloboy 11 år siden
Din første liste var meget "ung".
#37 MOVIE1000 11 år siden
Listen vil helt sikkertt se anderledes ud, der vil være en hel del nye, har ikke lige pt tal på hvor mange der vil være ca. det finder jeg ud af til imorgen ;)
#38 Skeloboy 11 år siden
#39 MOVIE1000 11 år siden
Sorry glemte at skrive igår :/
Men ca 1/3 af de samme film il være på listen :)
#40 Lord Beef Jerky 11 år siden