Gravatar

#1 filmz-Orion 20 år siden

Hey, jeg tænkte på om nogen ved hvem det er, som så mange gange har været stemmen på trailers til film, dog mest de ældre horror/thriller film. Har ikke hørt ham for nylig. Hvis du er den stolte ejer af "Jaws" DVD'en, er det ham jeg mener, hvis du lytter til den originale trailer.
Han lagde vist også stemme til Jaws II traileren, og mener også han gjorde til Critters; og uden tvivl mange andre film, jeg ikke lige kan nævne.
Han har den der klassiske "onde" stemme :)
Nogen der ved hvem han er?
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-vassago 20 år siden

Der er flere der har lagt stemme til de amerikanske trailers. Blandt de mest kendte er Don LaFontaine og skuespilleren Miguel Ferrer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 elwood 20 år siden

I forbindelse med Jerry Seinfelds Film The Comedian blev lavet denne trailer, som viser en af de kendte der bla. indtaler voice overen til trailerne, kan aldrig huske hvad han hedder.

men kort sagt han kommer i studiet for at lave en voice over til The Comedian, men han har lidt svær ved at finde ud af hvad genre det er, og...nej se traileren vil ikke sige mere, det er satme en af de sjoveste trailers jeg har set.

The Comedian
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-Orion 20 år siden

#2 Nice. Havde ikke ment Google kunne hjælpe mig, da jeg ikke anede hvad fanden jeg skulle skrive i søgefeltet. Men så er du jo bare klogere end mig - skal heller ikke så meget til :)
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

'voice of most trailers' - Link nr 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 lagoni 20 år siden

Trailer voice - link nr 1 :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 DarkLight 20 år siden

hyyl. beaten by a woman.

Jeg viser mig aldrig på #filmz.dk mere.

(tratalala flip out like a ninja...)
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Lover du det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 HelmerJ 20 år siden

jeg er ville til at bruge noget af min ikke så sparsomme fritid, til at udfærtige en kontrakt ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: