Hey, jeg tænkte på om nogen ved hvem det er, som så mange gange har været stemmen på trailers til film, dog mest de ældre horror/thriller film. Har ikke hørt ham for nylig. Hvis du er den stolte ejer af "Jaws" DVD'en, er det ham jeg mener, hvis du lytter til den originale trailer. Han lagde vist også stemme til Jaws II traileren, og mener også han gjorde til Critters; og uden tvivl mange andre film, jeg ikke lige kan nævne. Han har den der klassiske "onde" stemme :) Nogen der ved hvem han er?
I forbindelse med Jerry Seinfelds Film The Comedian blev lavet denne trailer, som viser en af de kendte der bla. indtaler voice overen til trailerne, kan aldrig huske hvad han hedder.
men kort sagt han kommer i studiet for at lave en voice over til The Comedian, men han har lidt svær ved at finde ud af hvad genre det er, og...nej se traileren vil ikke sige mere, det er satme en af de sjoveste trailers jeg har set.
#2 Nice. Havde ikke ment Google kunne hjælpe mig, da jeg ikke anede hvad fanden jeg skulle skrive i søgefeltet. Men så er du jo bare klogere end mig - skal heller ikke så meget til :)
#1 filmz-Orion 20 år siden
Han lagde vist også stemme til Jaws II traileren, og mener også han gjorde til Critters; og uden tvivl mange andre film, jeg ikke lige kan nævne.
Han har den der klassiske "onde" stemme :)
Nogen der ved hvem han er?
#2 DarkLight 20 år siden
#3 filmz-vassago 20 år siden
#4 elwood 20 år siden
men kort sagt han kommer i studiet for at lave en voice over til The Comedian, men han har lidt svær ved at finde ud af hvad genre det er, og...nej se traileren vil ikke sige mere, det er satme en af de sjoveste trailers jeg har set.
The Comedian
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-Orion 20 år siden
#6 DarkLight 20 år siden
#7 lagoni 20 år siden
#8 DarkLight 20 år siden
Jeg viser mig aldrig på #filmz.dk mere.
(tratalala flip out like a ninja...)
#9 davenport 20 år siden
#10 HelmerJ 20 år siden