For noget tid siden hørte jeg nogle klip i Monkey Business på P3 med en, der laver stand up med trailer voices. Han giver eksempler på hvordan de taler i deres almindelige liv fx når de har problemer med kæresten mv.
Er der nogen, der ved hvem det er? Og om man evt kan høre flere klip over nettet?
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Hehe, ja det kan kun være Pablo Francisco. Glimrende stand up komiker. Prøv lige at spole til 2min og 40s og hører hans parodi på Arnold, totalt grineren :)
# 14: Jep, det var netop ham. Tak for hjælpen og tak for linksne med klip - det er altid sjovere at se stand up og ikke kun høre! Han er da for morsom.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#11 chuck 20 år siden
Hal to the king ;)
Af andre store kan nævnes: Peter Cullen og Tex Brashear
#12 tiny 20 år siden
For noget tid siden hørte jeg nogle klip i Monkey Business på P3 med en, der laver stand up med trailer voices. Han giver eksempler på hvordan de taler i deres almindelige liv fx når de har problemer med kæresten mv.
Er der nogen, der ved hvem det er? Og om man evt kan høre flere klip over nettet?
#13 elwood 20 år siden
Hal Douglas = Jack i traileren
Recording guy" You fired"
jack " you're fired"
Rec. Guy "no you actual fired"
Jack " Im Fired"
Rec. Guy " Get out of the booth Jack"
Jack " No I like it in here"
Lidt sjov han ikke bruger sit eget navn, i traileren.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 weebs 20 år siden
Her er det klip jeg tror du har hørt..hvis ikke, så er det stadig kram ;) ->klik mig!<-
#15 filmz-sanjo 20 år siden
#16 tiny 20 år siden
#17 Kalle Ferm 20 år siden
I imagine it must be tempting, though. Ever hid behind something and tried to convince someone you were God?
I have, in fact, hidden behind a curtain and been the voice of God in my church. I'm hoping God isn't offended. If she is, I'll stop.