Danmark er godt nok ved at være med, når der skal afholdes store arrangementer. Ikke at det er noget jeg skal med til, men jeg synes det er imponerende, at et så lille land, kan diske op med det ene store show efter det andet.
Jeg forventer snart en Pearl Jam koncert, og gerne i Jylland (..Og gerne i min baghave..)
Er jeg den eneste, der bliver lidt grebet af national stolthed?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Burde der ikke optræde et par danske bands til sådan et arrangement ? F.eks. Kashmir eller Mew (ikke at jeg er vildt stor tilhænger af de to bands, men de har jo i det mindste bevist, at de har international klasse)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
nej, ingen national stolthed herfra. det er muligt at det vil hjælpe med at få større arrengementer her til, men mtv er for pinligt og hjernedødt (kan i huske den gang hvor de lige frem spillede musik? jeg kan ikke...) til at jeg personligt er stolt over at vi har fået æren.
jeg bliver grebet af panik over de trafikale problemer der kommer til at opstå (jeg regner med at de lukker hc andersens boulevard etc). forstår ikke hvorfor de ikke bare holder det hele i bellacentret (som forøvrigt også er et rigtigt underligt valg imo).
#1 Jeg ved ikke om PJ har lyst til at komme til DK igen. Roskilde betød jo at de overvejede helt at stoppe og resulterede i en pause på 6 år i Europa.. Du må få fingeren ud Dave, og tag til en af deres Europa-koncerter :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 davenport 19 år siden
Danmark er godt nok ved at være med, når der skal afholdes store arrangementer.
Ikke at det er noget jeg skal med til, men jeg synes det er imponerende, at et så lille land, kan diske op med det ene store show efter det andet.
Jeg forventer snart en Pearl Jam koncert, og gerne i Jylland (..Og gerne i min baghave..)
Er jeg den eneste, der bliver lidt grebet af national stolthed?
#2 HonoDelLoce 19 år siden
#3 caks 19 år siden
jeg bliver grebet af panik over de trafikale problemer der kommer til at opstå (jeg regner med at de lukker hc andersens boulevard etc). forstår ikke hvorfor de ikke bare holder det hele i bellacentret (som forøvrigt også er et rigtigt underligt valg imo).
#4 El vez 19 år siden
#5 davenport 19 år siden
#6 El vez 19 år siden