må også indrømme musik er en stor del af mit liv laver selv lidt dansk hiphop på amatør plan og ellers hører jeg ikke i nogen specifik rækkefølge:
Desert Sessions Green Day Kyuss metallica Mondo generator People under the Stairs Queens Of The Stone Age Slipknot Static-X System Of A Down wu tang clan The Dubliners Nirvana The red hot chili peppers Foo fighters Fu Manchu The rolling Stones De gyldne løver Bob Marley Jimi Hendrix Black eyed peas DAD og næsten alt dansk hiphop med visse undtagelser...
jeg hører næsten alt men foretrækker dog rock og hiphop. hvad jeg ligger vægt på, orginalitet, god tekst, god rytme har også meget at gøre med mit humør og bryder mig ikke om musik der kun ligger vægt på et fængende omkvæd.
Her står den også mest på rock og indimellem går der flødebolle i den, så hører jeg lidt pop og sårn..
Alice in Chains Dizzy Miss Mizzy Doors Cafe Del Mar Cranberries Garbage Guns 'n' Roses (ahh those were the days!) Kashmir Lenny Kravitz Live Moloko (!) Pearl Jam Röyksopp Sting
Diverse soundtracks (Tarantinos er for lækre, Desperado, Batman)
Indimellem står den også på noget soul, altså oldstyle såsom James Brown og Tower of Power (og Isaac Hayes :).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Metallica Guns ´N´ Roses (You´ve got it El vez) Bon Jovi Aerosmith Dire Straits DAD The Beatles Red Hot Chili Peppers U2 Avril Lavine Queen Bruce Springsteen
... og ja så har jeg hørt en del Robbie Williams her på det sidste, det er sgu nogle Fucked up tekster den mand skriver...
Robbie Williams er faktisk rigtig fed! Han har et eller andet drengerøvsagtigt der bare går lige ind. Desuden har han rigtig gode melodier. Ville gerne opleve ham live en dag...
Jeg var i Kbh og høre Springsteen i sommers, var du med Madmartigan? DET var fedt!
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#15: Nej, desværre jeg var i London og høre Bon Jovi i Juni, så der kunne ikke lige blive til det hele. Jeg kender en der var inde og høre ham, og det skulle efter sigene ha været KANON!
#11 Skovstur 22 år siden
Desert Sessions
Green Day
Kyuss
metallica
Mondo generator
People under the Stairs
Queens Of The Stone Age
Slipknot
Static-X
System Of A Down
wu tang clan
The Dubliners
Nirvana
The red hot chili peppers
Foo fighters
Fu Manchu
The rolling Stones
De gyldne løver
Bob Marley
Jimi Hendrix
Black eyed peas
DAD
og næsten alt dansk hiphop med visse undtagelser...
jeg hører næsten alt men foretrækker dog rock og hiphop.
hvad jeg ligger vægt på, orginalitet, god tekst, god rytme har også meget at gøre med mit humør og bryder mig ikke om musik der kun ligger vægt på et fængende omkvæd.
"I always tell the truth. Even when I lie"
#12 El vez 22 år siden
Alice in Chains
Dizzy Miss Mizzy
Doors
Cafe Del Mar
Cranberries
Garbage
Guns 'n' Roses (ahh those were the days!)
Kashmir
Lenny Kravitz
Live
Moloko (!)
Pearl Jam
Röyksopp
Sting
Diverse soundtracks (Tarantinos er for lækre, Desperado, Batman)
Indimellem står den også på noget soul, altså oldstyle såsom James Brown og Tower of Power (og Isaac Hayes :).
#13 filmz-Plimmer 22 år siden
#14 MadMartigan 22 år siden
Ja jeg er sgu også mere til Rock...
Metallica
Guns ´N´ Roses (You´ve got it El vez)
Bon Jovi
Aerosmith
Dire Straits
DAD
The Beatles
Red Hot Chili Peppers
U2
Avril Lavine
Queen
Bruce Springsteen
... og ja så har jeg hørt en del Robbie Williams her på det sidste, det er sgu nogle Fucked up tekster den mand skriver...
#15 Kalle Ferm 22 år siden
Jeg var i Kbh og høre Springsteen i sommers, var du med Madmartigan? DET var fedt!
Jakob
#16 p0lsefeeN 22 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#17 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#18 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#19 MadMartigan 22 år siden
#20 El vez 22 år siden
Var det godt ?