Gravatar

#31 filmz-Plimmer 22 år siden

Hvis du er til blæsere i moderne musik McPeter burde du kigge på "The Urge" og i særdeleshed deres album "Receiving the Gift of Flavour", det er godt nok ikke hiphop, men det er rigtigt godt.

Hvad angår BB anno 2000 syntes jeg der var et par enkelte scener der var iorden, plus soundtracket var helt på højde med det gamle. Ved ikke helt hvad jeg forventede mig af den film, men det var altså ikke ret meget. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#32 McPeter 22 år siden

#31 -

Tak, det vil jeg da prøve... Det eneste jeg kender til The Urge er vidst fra soundtracket til Titan A.E. med det ganske udemærkede nummer 'It's My Turn to Fly'... Det er da et nummer jeg synes ret godt om (godt nok uden blæsere?! Det er vel de samme?) - har bare aldrig fået taget mig sammen til at finde ud af hvad de ellers har lavet. Det vil jeg forsøge nu! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#33 filmz-Plimmer 22 år siden

#32 Det er den samme forsanger og den der lækre velproducerede lyd er også at finde på den skive. Ligefrem at sammenligne det fra Titan A.E. med det andet de har lavet er nok ikke helt godt. Men jeg kan lide begge dele, så lad os håbe du også kan. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#34 McPeter 22 år siden

Super - det glæder jeg mig rigtigt meget til at høre! Den vil jeg se om jeg kan støve op og lytte til et sted...
Gravatar

#35 filmz-nemesis 22 år siden

Jeg ville mene at jeg har en bred smag, dog hældende til det lidt mere hårde.
Nogle jeg hele tiden har været fan af er Metallica,hvilket jeg kan se at der er flere der godt kan lide. :)

Ellers vil en liste være:
Metallica
Linkin Park
Guns 'n' Roses
Red Hot Chilli Peppers
Elvis Presely
ABBA
Nirvana
Queens
Som flere har sagt så er Robbie Williams slet ikke ringe.
Af dansk musik er Kim Larsen, John Mogensen og Sort Sol meget gode til at levere varen.
Gravatar

#36 McPeter 22 år siden

#35 -
lol... No offence - synes bare lige at ABBA springer lidt i øjnene indenfor den lidt mere hårde genre! :-)
Gravatar

#37 El vez 22 år siden

#36 - Headbanger du ikke til Dancing Queen !?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 inflector 22 år siden

Hmm har også en ret bred musik smag, som bliver bredre jo ældre jeg bliver.

Pink Floyd
The Doors
AC/DC
Def Lepard
Robbie Williams
Billy Idol
Lenny Kravitz
Red Hot Chili Peppers
Tenacious D
Foo Fighters
Kim Larsen/Gasolin

AC/DC og Def Lepard er et levn fra min barndom jeg heldigvis ikke kan komme over, simpel og ørehængende rock.
Pink FLoyd lytter jeg ikke så meget til mere desværre, sætter jeg ofte på når jeg vil fordybe mig lidt, The Wall er en af mine ynglingsplader, helt forrygende musik.
The Doors er superfede og meget brede i deres udtryk og jeg kna varmt ambefale bandet L.A.Doors, som er et Doors tribute band, de er kanon gode!
Red Hot er effektik rock musik, til f.eks. rengøring eller fest, der er bare fed knald på deres musik (det meste af tiden ihvertfald)
Foo Fighters har udgivet rigtig meget god og effektiv rock musik, som egener sig til det meste.
Billy Idol har fremmanet nogle fede fest sange, som er velegnede til de fleste fester, da alle kan rocke med.
Tenacious D er bare kanon sjove, hvad andet kan jeg sige? :)
Gasolin er ALTID gode og kan fyres på uanset hvilket humør jeg er i.
Kravitz er en god komponist og har skrevet et hav af gode og effektive rock sange
Robbie laver bare god popmusik og kanon karisma, som det er svært at stå for.
Jeg hører for meget forskellige musik til at jeg kan få det hele med her, men det er disse bands der oftes ryger på anlægget.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#39 filmz-west 22 år siden

Skal jeg virkelig være den første til at nævne semi-guderne fra Radiohead !?

Ellers er det godt at se at Tool også er i høj kurs heroppe. ;)

RHCP står også som en af de absolutte favoritter.
Dido har et eller andet som de andre ikke har - kanon stemme.
Og så spiller Stevie Ray Vaughan et ondt hegn ..!!

Oh yeah - Robbie skal man da virkelig være negativ for ikke at kunne se noget positivt i !
Gravatar

#40 SpielbergFreak 22 år siden

Jeg høre næsten alt! Jeg ved godt at musik mest handler om teksten og budskabet, men jeg ligger aldrig mærke til de to ting. Jeg skal bare have noget med en god melodi. Jeg er stor beundre af filmmusik, specielt John Williams, Hans Zimmer og James Horner! Jeg høre også klassisk, elsker det, det er sgu så smukt og storlået. men ellers:

Nyere musik:
Robbie Williams - Han er så fucking cool
Kashmir
Coldplay
Travis - p.s deres nye album STINKER!
Tim Christensen
Rage Against The Machine

Ældre musik:
The Beatles
Genesis - med Peter Gabriel og Phil Collins
Supertramp
Queen
Pink Floyd
Frank Sinatra
Dean Martin
The Eagles
Eric Clapton
Billy Joel
Toto
Jeg kunne blive ved...........

Mine forældre er gamle hippier så jeg er vokset op med alt det gamle siden vuggen. Hvis jeg er i byen eller til fest fortrækker jeg Beyonce eller RnB, men det er fandme også i orden at fyre den af til Elvis, Jerry Lee Lewis eller Chuck Barry, i det hele taget elsker jeg 50`er rock`n`roll

Det var det

Skriv ny kommentar: