Jeg leder efter et stykke klassisk musik som bliver brugt i starten af A.I. Jeg har købt soundtracket og der var det ikke og det står hverken på rulleteksterne eller på IMDB.
Det er der hvor moderen læser højt for sin rigtige søn, der ligger i en glas-"kiste". hun sætter en slags højtaler på glasset og musikken starter.
Er der nogen der ved hvad stykket hedder og hvem komponisten er?
Det er udmærket, men bestemt ikke et af de bedre John Williams soundtracks.
Det er faktisk ret kedeligt hvis jeg skal sige det. Der er ikke rigtig nogen rød tråd igennem det. Det består af en masse små "spændings"-melodier og mangler (ligesom Minority Report) et gennemgående tema. som vi kender det fra Indiana Jones, Jaws og Jurassic Park.
Nej, jeg håbede det også, men Strauss nummeret er det de bruger i filmen, hvor de kører over broen og ind i "munden". Det er det nummer de bruger: se post 1.
Og det nummer står hverken på rulleteksterne eller på Imdb.
Er der ikke en der kan smide dvd`en på. der må være nogen venner, forældre eller bedsteforældre, der kender det stykke musik.
#1 SpielbergFreak 22 år siden
Det er der hvor moderen læser højt for sin rigtige søn, der ligger i en glas-"kiste". hun sætter en slags højtaler på glasset og musikken starter.
Er der nogen der ved hvad stykket hedder og hvem komponisten er?
#2 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 SpielbergFreak 22 år siden
Det er ikke noget af det. Er der andre der ved noget?
#4 El vez 22 år siden
#5 SpielbergFreak 22 år siden
Det er udmærket, men bestemt ikke et af de bedre John Williams
soundtracks.
Det er faktisk ret kedeligt hvis jeg skal sige det. Der er ikke rigtig nogen rød tråd igennem det. Det består af en masse små "spændings"-melodier og mangler (ligesom Minority Report) et gennemgående tema. som vi kender det fra Indiana Jones, Jaws og Jurassic Park.
#6 filmz-vassago 22 år siden
#7 SpielbergFreak 22 år siden
Nej, jeg håbede det også, men Strauss nummeret er det de bruger i filmen, hvor de kører over broen og ind i "munden". Det er det nummer de bruger: se post 1.
Og det nummer står hverken på rulleteksterne eller på Imdb.
Er der ikke en der kan smide dvd`en på. der må være nogen venner, forældre eller bedsteforældre, der kender det stykke musik.
#8 filmz-vassago 22 år siden
http://johnwilliams.jw-music.net/cine_disc/ai-acad...
#9 SpielbergFreak 22 år siden
Tror du? Når det bare er et stykke musik der ikke er lavet til filmen?