Som overskriften lyder handler dette IKKE om film:
Jeg er ude efter Sigurd Rós. Specielt albummet "Takk...", men også deres tidligere albums. Jeg har kigget lidt rundt på forskellige sites, danske og udenlandske, men synes ikke udvalget er stort så jeg kan sammenligne priser!
Axelmusic synes ikke at have det. Har også søgt på laserdisken og TPmusik.
Det billigste jeg har fundet er cd-wow til 7,99£, hvilket er ok! Jeg ville blot høre om det er nogle kyndige læsere her på steddet som kan hjælpe mig lidt i søgningen?
Nej, men jeg mener du kan få de gamle albums til ca. 80 kr./stk. Det nyeste koster sikkert lidt mere. Men så har du dem også med det samme istedet for at vente i et par uger...
#1Takk er flere stedet set på tilbud til 80,- i den der papomslagsudgave. Jeg har i hvert fald set den i Casablance på Østerbrogade og muligvis også i TP eller Fona 2000.
Jeg har selv købt ( ) for 80,- i FONA 2000, og jeg er ret sikker på, at de færreste af dem står til fuld pris.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-bullseye 19 år siden
Jeg er ude efter Sigurd Rós. Specielt albummet "Takk...", men også deres tidligere albums.
Jeg har kigget lidt rundt på forskellige sites, danske og udenlandske, men synes ikke udvalget er stort så jeg kan sammenligne priser!
Axelmusic synes ikke at have det. Har også søgt på laserdisken og TPmusik.
Det billigste jeg har fundet er cd-wow til 7,99£, hvilket er ok! Jeg ville blot høre om det er nogle kyndige læsere her på steddet som kan hjælpe mig lidt i søgningen?
På forhånd mange tak! God pinse:)
#2 JannikAnd 19 år siden
#3 filmz-bullseye 19 år siden
Tak for tippet:)
#4 JannikAnd 19 år siden
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg har selv købt ( ) for 80,- i FONA 2000, og jeg er ret sikker på, at de færreste af dem står til fuld pris.
#6 filmz-bullseye 19 år siden
#7 JannikAnd 19 år siden
#8 filmz-bullseye 19 år siden
#9 JannikAnd 19 år siden
#10 filmz-bullseye 19 år siden
Takk for hjælpen