Gravatar

#61 Collateral 14 år siden

Nu har jeg da lige et spørgsmål, som jeg går ud fra hører til her inde.

Den software jeg bruger kan en masse fede ting med effekter, MEN mangler en stor ting, hvilket er at man ikke kan optage vokal imens man lytter til f.eks. musikken der skal lægge under vokalen. Kender i et godt program der kan denne relativt simple ting.

Jeg har faktisk et spørgsmål mere, jeg og nogle venner er begyndt at lave lidt musik sammen, og har været i gang med at overveje navne. Vi er ret enige om følgende navn, som jeg dog godt vil høre jeres mening om: Four Flaws of Human Nature
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#62 Patriarch 14 år siden

Hvilken sequencer bruger du?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#63 Collateral 14 år siden

#62: Sorry, men det ved jeg ikke hvad er, så formentlig ingen?

Jeg bruger en usb mikrofon, som i sig selv blot er ok, og tager en del støj med, men det har jeg indtil videre klaret med reducer effekt mv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#64 Patriarch 14 år siden

Beklager hvis du har skrevet det da jeg ikke har læst hele tråden - men hvad laver du musikken? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#65 Collateral 14 år siden

Det musik jeg laver selv er lidt specielt, og er næsten udelukkende vokalbåret. Men det jeg godt kunne tænke mig er bare et program der kan afspille den instrumentale del af et nummer, imens man synger over det.

Jeg bruger Adobe Soundbooth nu.

Skriv ny kommentar: