#17 - Tja - det kan selvfølgelig godt være det bare er en 'nytårs-sygdom', men jeg tror nu heller ikke du skal undervurdere at der nok også er nogle der læser til eksamen og derfor leder efter gode undskyldninger til at lave noget andet... :-)
#16 - Har du prøvet at skrue lidt op for lyden?! :-) Er iøvrigt enig med dig mht. regn og blæst! Det er også klart bedre at se film om aftenen/natten - ikke blot fordi sollys ind igennem et vindue kan være lidt generende, men også fordi der er en særlig stemning bare fordi man ved det er bulrende mørkt udenfor... Der er også en anden form for ro end der er midt på eftermiddagen...
Nu er det begrænset hvor højt man kan skrue op for lyden når der bor andre mennesker omkring en. Har sådan en mærkelig tendens med at tage hensyn til folk :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
jeg kan virkelig ikke se det slemme i at emner bliver genoptaget... er enig med McPeter, man kan da bare ignorere dem... der kommer trodsalt nye brugere til...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Nå, men hey.. Jeg har ikke været bruger i 2 år, så at jeg kommer med indlæg, jeg mener er interessante, ser jeg da som en aktiv måde at gøre sitet spændende på. Jeg gider ikke sidde og læse et år gamle tråde. Der er mange der ikke bruger Filmz.dk mere, og det er uinteressant for mig. Er det da ikke nogle ok tråde? Jeg sender jo ikke noget som: "Hvilke popcorn foretrækker du? (producent og oprindelsesland)" Jeg poster heller ikke noget, bare for at give mig til et eller andet. Jeg har faktisk meget stor respekt for Filmz.dk. Både de mennesker der giver så meget af deres tid, for at vi kan læse spændende artikler, nyheder o.a. Men i høj grad også alle dem der svarer og laver nye tiltag til forum. Man behøver jo heller ikke deltage i det hele, og ærligt talt nyder jeg at skrive med mennesker, der ved så meget om min ynglingsbeskæftigelse.
Det var vidst my 2 cents :) _
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Brugerne er jo i høj grad med til at gøre filmz.dk til hvad det er, og en af de ting der adskiller sitet fra konkurrenterne er da også vores meget aktive forummer.
Så fortsæt endelig med at oprette nye tråde, hive gamle tråde frem osv. - det vigtige er vel at der bliver snakket film :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja... Sidde foran sin computer med benene smækket op på bordet. En masse coke og måske lidt slik. Lidt mørkt og regnvejr udenfor kan heller ikke skade.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
#21 McPeter 20 år siden
Tja - det kan selvfølgelig godt være det bare er en 'nytårs-sygdom', men jeg tror nu heller ikke du skal undervurdere at der nok også er nogle der læser til eksamen og derfor leder efter gode undskyldninger til at lave noget andet... :-)
#16 -
Har du prøvet at skrue lidt op for lyden?! :-)
Er iøvrigt enig med dig mht. regn og blæst! Det er også klart bedre at se film om aftenen/natten - ikke blot fordi sollys ind igennem et vindue kan være lidt generende, men også fordi der er en særlig stemning bare fordi man ved det er bulrende mørkt udenfor... Der er også en anden form for ro end der er midt på eftermiddagen...
#22 lagoni 20 år siden
Nu er det begrænset hvor højt man kan skrue op for lyden når der bor andre mennesker omkring en. Har sådan en mærkelig tendens med at tage hensyn til folk :)
#23 McPeter 20 år siden
#24 lagoni 20 år siden
Men det er sket et par gange hvor jeg bagefter lagde mærke til at det var ret højt (tror jeg er lidt tunghør af og til)
#25 lagoni 20 år siden
hvad snakker du om, det er mit total fede fjernsyn jeg fik i konfirmationsgave!? :)
Har også et 32" og adgang til projektor m. storskærm, så helt slemt er det vel ikke...
#26 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#27 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#28 davenport 20 år siden
Er det da ikke nogle ok tråde? Jeg sender jo ikke noget som: "Hvilke popcorn foretrækker du? (producent og oprindelsesland)"
Jeg poster heller ikke noget, bare for at give mig til et eller andet. Jeg har faktisk meget stor respekt for Filmz.dk. Både de mennesker der giver så meget af deres tid, for at vi kan læse spændende artikler, nyheder o.a. Men i høj grad også alle dem der svarer og laver nye tiltag til forum.
Man behøver jo heller ikke deltage i det hele, og ærligt talt nyder jeg at skrive med mennesker, der ved så meget om min ynglingsbeskæftigelse.
Det var vidst my 2 cents :)
_
#29 chandler75 20 år siden
Så fortsæt endelig med at oprette nye tråde, hive gamle tråde frem osv. - det vigtige er vel at der bliver snakket film :)
#30 filmz-derb 20 år siden
Sidde foran sin computer med benene smækket op på bordet. En masse coke og måske lidt slik. Lidt mørkt og regnvejr udenfor kan heller ikke skade.
http://derb.dk