Gravatar

#11 McPeter 20 år siden

øh....ja? Der er jo forhåbentligt ikke nogen der tvinger dig til at skrive et indlæg i disse tråde?! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12 DarkLight 20 år siden

Nej, men jeg er desværre en af dem der sætte kvalitet højere end kvantitet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 El vez 20 år siden

#12 Jamen er det så bedre at lave én lang poll tråd, hvor man både skal skrive sin yndlingsfilm, hvilket biograf kodeks man holder sig til, hvad ens yndlingsfilm, superskurk og værste dogmefilm er ?

En tråd hvor folk fortæller hvordan de ynder at se film giver jo ikke indtryk af hvilken film man godt kan lide..

Derfor mener jeg ikke det gør noget at få nogle forskellige tråde og se folks meninger om forskellige emner, så kan man selv vælge hvilke at dem man vil deltage i.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 DarkLight 20 år siden

Nej, men I må da kunne se at det bare skal være indenfor acceptable grænser.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 McPeter 20 år siden

Og hvilke grænser skulle det så være?! Hvis der er nogen der er interesserede i at skrive i en tråd så gør de det og hvis ikke så gøre de det ikke... Det er faktisk ganske simpelt og behøver i virkeligheden ikke nogen smagsdommer... Det plejer at styre sig helt selv.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16 lagoni 20 år siden

Nå, men for lige at vende tilbage til emnet...

Filmoplevelser for mig afhænger meget af hvem jeg ser film med. Når jeg fx ser film med en bestemt ven, ved vi begge at det er ok at snakke, kommentere og gøre grin med filmen udnervejs (vi så bl.a. The Patriot sammen, det er nok den sjoveste filmoplevelse jeg længe har haft). Så der er visse film vi to ikke kan se sammen.

Når jeg ser film alene, skal der helst være mørkt og jeg skal bare ha et eller andet at drikke i nærheden. Havde en periode hvor jeg altid skulle have enten chips eller popcorn, men fandt ud af at det knaste så jeg ikke kunne høre filmen og skulle spole tilbage hele tiden :)

Nogle film skal ses sammen med en kæreste, andre med venner osv. Animationsfilm/børnefilm ser jeg tit med mine søstre og en masse kager, de (mine søstre)er som regel også mere målgruppen. Det var sjovt at prøve at forklare min 9-årige søster hvad Shrek mente med at Farquad nok havde en meget lille XX :)

Men meget afhænger af filmen. Jeg har fx haft Dogville på DVD noget tid, men har ikke haft koncentration nok til at se den igen. Og film som Gladiator skal helst ses på et stor TV, ikke mit lille 14-tommers-fjernsyn.

Kan desuden også godt li at se film når det regner og blæser udenfor, gør det hele lidt hyggeligere (eller uhyggeligt, alt efter hvilken film man ser)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17 DarkLight 20 år siden

Det skal være ganske normal pli. Det burde ikke være så svært at se. Man kan gradbøje emner i det uendelige og der vil da næste altid være en der svare i tråden fordi han ikke har andet at lave. Det skader dog overblikket og man kan nemt miste tråde som var gode, fordi 3-4 andre er oprettet.
Men det er vel noget alle fora skal igennem.
Eller også skal alle bare have klemt noget af her i det nye år :)
Gravatar

#18 nakalay 20 år siden

#6 Stærkt, ikke meget. Det var kun under én scene jeg grinte (omtrent), og jeg gjorde da mit bedste for at holde det lydløst (gætter jeg på).

Scenen hvor Pippin sang for Théoden, mens absurde billeder fløj over lærredet; jeg fandt den af en eller anden grund hysterisk sjov ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#19 El vez 20 år siden

#17 Du kan jo 'markere tråden som interessant' :)

lagoni, 14" ? Troede ikke de eksisterede længere ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 DarkLight 20 år siden

#19, ja hvis funktionen virkede.. Men det synes jeg ikke just den gør. :)

Skriv ny kommentar: