Gravatar

#91 Batsy 14 år siden

87# tjo, kommer an på hva våben i bruger, om det er en laser sværd er det nemt nok, men vis det er AVP 1 *sigh* så er jeg dødsdømt /:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#92 Moog 14 år siden

#91 Speaking of, En af de største skurke i film branchen må være Paul WS Anderson der formåede at skæmme hele to franchises med en film.
Gravatar

#93 Eraserhead 14 år siden

#92 Så kunne man også sige at et flot skurkepar er Roland Emmerich og Moder Jord. Nu vi taler om skod-film
Gravatar

#94 Batsy 14 år siden

92# Hehe ;), lad os nu se hva han kan stille op med Mads Mikkelsen som skurk i de 3 mussketere.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#95 Wangsgaard 14 år siden

Jeremy Irons i Dead Ringers

Efter jeg har set denne film, har jeg haft svært ved ikke at blive skræmt hver gang jeg ser en film med Jeremy Irons selv når han ikke spiller skurk!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#96 Sweetiebellefan 14 år siden

Scar i "Løvernes Konge".
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#97 MaxHHansen 14 år siden

Jason Isaacs som Tavington i The Patriot... Helt klart et lyspunkt i en ellers ikke nødvendigvis strålende film.

Kevin Costner som Murphy i 3000 Mile To Graceland... Elvis-vinklen, attituden, glimtet i øjet...

Chris Pine som Darwin Tremor i Smoking Aces... virkelig en skurkerolle der har bidt sig fast...

Gravatar

#98 Djibyman 14 år siden

MaxHHansen (97) skrev:
Kevin Costner som Murphy i 3000 Mile To Graceland... Elvis-vinklen, attituden, glimtet i øjet...

Enig, gad godt at se ham i flere af den slags roller, han er faktisk den der redder filmen fra total katastrofe.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#99 Spanner 14 år siden

Highland Park (22) skrev:
[u]
Ian McDiarmid (Emperor Palpatine) i "The Empire Strikes Back" & "Return of the Jedi".

Der er ikke meget Kejser i Empire, og det var ikke Ian McDiarmid
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#100 Highland Park 14 år siden

He he... det er sandt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: