Jeg havde i dag indløst billet, faktisk 3 billetter, til den digitale fremvisning af "Narnia" - eller dvs. hvad der skulle have været den digitale fremvisning af "Narnia", for i stedet blev man spist af med den 'normale' fremvisning.
Skuffende, meget skuffende, ikke mindst fordi at der på biobookings hjemmeside står:
I Imperial, Palads København og BioCity Århus kan du som de eneste steder i Danmark opleve Narnia med digital fremvisning!
Ja, den er god med dem (og jeg havde valgt den rigtige sal - der er to forskellige visninger)...
Jeg er dog klar over, at det kan skyldes en fejl, men jeg ville næppe have set den havde den ikke været digital. Det er ligeledes skuffende, at man ikke blev informeret om at det ikke var en digital visning under købet, eller før fremvisningen, samt at der på billetten står at det er en digital visning.
Jeg har selv klaget over det, i håb om at få 3 nye billetter til den digitale visning, såfremt en sådanne eksisterer i Århus - og vil derudover bare lige oplyse andre der måske havde set den (og undret sig over kvaliteten), og folk der havde tænkt sig at se den i Århus.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Min kondolence går til dig, Vassago. Jeg havde selv fornøjelsen af digital fremvisning af "Narnia" i dag i Imperial, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det skarpe billede spillede en stor rolle for den fine oplevelse...
Jeg så Narnia den 1 i BioCity. Dette var også tilsigtet den digitale fremvisning. Der blev der sagt at fremviseren var i stykker og at vi måtte leve med den almindelige.
Min personlige mening er nu at end ikke et lærred af guld kunne have reddet filmen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg så den i Århus på premieredagen, og der viste de den digitalt. Det så ganske fortrinligt ud, og var billedligt fuldstændig på højde med Star Wars eksempelvis.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hvis man nu kunne havde valgt at se den pga den digitale forestilling (som jeg) - så er det jo skuffende. Vi stod med 4 film vi gerne ville se, og valgte så den digitale, som så overhovedet ikke var digital.
#7: Hvorfor vælger du at gå i biografen for at se noget digitalt, istedet for at se en film du har lyst til?
Der var jo fire film som jeg havde lyst til at se (som skrevet i #6), og den digitale fremvisning tippede valget over på "Narnia", men derudover så ser jeg ofte begge forestillingerne, både film- og digital-versionerne. Jeg er superdårlig til at bestille billetter i god tid, så hvis pladserne er bedre til den normale forestilling, så nupper jeg da dem, og ser så den "fede" version senere (hvis filmen altså er god).
Men jeg bliver da skuffet over at betale for et produkt - især når billetterne er så dyre som de, købe slik og sodavand, og så finde ud af at det er "fusk"...
Mon ikke du får refunderet billetterne? Nordisk film plejer at være gode til at give en fribillet hvis der har været det mindste i vejen - det undrer mig at de ikke gjorde det på stedet.
Som flere andre så jeg den digitalt i Imperial og det har jeg bestemt ikke fortrudt - flot film der så fremragende ud via den digitale fremvisning.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-vassago 20 år siden
Skuffende, meget skuffende, ikke mindst fordi at der på biobookings hjemmeside står:
I Imperial, Palads København og BioCity Århus kan du som de eneste steder i Danmark opleve Narnia med digital fremvisning!
Ja, den er god med dem (og jeg havde valgt den rigtige sal - der er to forskellige visninger)...
Jeg er dog klar over, at det kan skyldes en fejl, men jeg ville næppe have set den havde den ikke været digital. Det er ligeledes skuffende, at man ikke blev informeret om at det ikke var en digital visning under købet, eller før fremvisningen, samt at der på billetten står at det er en digital visning.
Jeg har selv klaget over det, i håb om at få 3 nye billetter til den digitale visning, såfremt en sådanne eksisterer i Århus - og vil derudover bare lige oplyse andre der måske havde set den (og undret sig over kvaliteten), og folk der havde tænkt sig at se den i Århus.
#2 JannikAnd 20 år siden
#3 DarkLight 20 år siden
Min personlige mening er nu at end ikke et lærred af guld kunne have reddet filmen :)
#4 gi-jones 20 år siden
#5 weebs 20 år siden
#6 filmz-vassago 20 år siden
#7 Thorsby 20 år siden
#8 dyg 20 år siden
#9 filmz-vassago 20 år siden
Der var jo fire film som jeg havde lyst til at se (som skrevet i #6), og den digitale fremvisning tippede valget over på "Narnia", men derudover så ser jeg ofte begge forestillingerne, både film- og digital-versionerne. Jeg er superdårlig til at bestille billetter i god tid, så hvis pladserne er bedre til den normale forestilling, så nupper jeg da dem, og ser så den "fede" version senere (hvis filmen altså er god).
Men jeg bliver da skuffet over at betale for et produkt - især når billetterne er så dyre som de, købe slik og sodavand, og så finde ud af at det er "fusk"...
#10 El vez 20 år siden
Som flere andre så jeg den digitalt i Imperial og det har jeg bestemt ikke fortrudt - flot film der så fremragende ud via den digitale fremvisning.