1. Jeg har for godt et år siden set en sjov "low-budget" film omhandlende en ubåd der skulle "skrottes". Medmindre kaptajnen kunne bevise dens værd, i en test arrangeret af den amerikanske flåde. Filmen er en komdie og så vidt jeg husker faktisk meget morsom, men kan ikke huske hverken navn eller skuespillere :(
2. Den anden film er en thriller jeg har set reklame for i biograffen, også for godt et år siden. man ser i reklamen, at en kvinde pludselig har mistet sit barn og noget af sin "hukommelse" hun prøver at overbevise alle om at hun har et barn, men ingen tror hende. Hun finder tilbage til sit gamle hus og nedriver tapetet i børneværelset. Dermed overbeviser hun en anden person end hende selv om, at hun har et barn.
#1 filmz-hj 20 år siden
2. Den anden film er en thriller jeg har set reklame for i biograffen, også for godt et år siden.
man ser i reklamen, at en kvinde pludselig har mistet sit barn og noget af sin "hukommelse"
hun prøver at overbevise alle om at hun har et barn, men ingen tror hende. Hun finder tilbage til sit gamle hus og nedriver tapetet i børneværelset. Dermed overbeviser hun en anden person end hende selv om, at hun har et barn.
håber nogen kan hjælpe mig.
PFT. HJ
#2 rubkick 20 år siden
http://us.imdb.com/title/tt0116130/
#3 Popeye 20 år siden
#4 filmz-hj 20 år siden
Det var her jeg skulle have spurgt for flere måneder siden.
Mange tak for hjælpen begge :)
#5 El vez 20 år siden