Forlaget Harper Collins har (bl.a.) lagt Neil Gaimans mesterværk "American Gods" gratis op på deres hjemmeside som en del af deres nye netsatsning på gratis e-bøger.
Det er absolut en anbefalesværdig roman - og selvom jeg stadig foretrækker at sidde med den i bogform, er det et rigtigt godt initiativ - specielt hvis det kan få flere til at få øjnene op for Gaimans værker. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Jeg har lige læst Neverwhere. En fantastisk bog. Så så jeg lige et klip fra Youtube fra serien fra england. Wow, hvor ser den ualmindelig skrækkelig billig ud. Og hvad sker der lige for de skuespiller. De er da virkelig ringe. Har dog set mange på imdb.com, der kan lide den. Men de klip har godtnok afskrækket mig. Har den mon kostet over 1000 pund at lave;)
#4 Enig med dig i at bogen er fantastisk, og selvom miniserien langt fra er perfekt, er den dog enormt charmerende og velfungerende, selvom det er tydeligt, at den ikke er lavet for et særlig stort budget. Skuespillere er imo også ganske gode, selvom de ikke er store navne. Jeg vil klart anbefale dig at se den, selvom jeg ikke tør garantere, at du vil falde for den. Men den er kigget værd, hvis man er Gaiman-fan.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 rockysds 17 år siden
American Gods
Bogen blev valgt af læserne på Neil Gaimans hjemmeside/blog til fejring af bloggens 7-års fødselsdag.
Det er absolut en anbefalesværdig roman - og selvom jeg stadig foretrækker at sidde med den i bogform, er det et rigtigt godt initiativ - specielt hvis det kan få flere til at få øjnene op for Gaimans værker. :)
#2 mr gaijin 17 år siden
#3 dolphinfriendly 17 år siden
#4 filmz-tom welling 17 år siden
#5 rockysds 17 år siden
Enig med dig i at bogen er fantastisk, og selvom miniserien langt fra er perfekt, er den dog enormt charmerende og velfungerende, selvom det er tydeligt, at den ikke er lavet for et særlig stort budget. Skuespillere er imo også ganske gode, selvom de ikke er store navne.
Jeg vil klart anbefale dig at se den, selvom jeg ikke tør garantere, at du vil falde for den. Men den er kigget værd, hvis man er Gaiman-fan.