Gravatar

#1061 Kruse 12 år siden

Hvad sker der for min PS3? Af en eller anden grund, så er den låst fast til den danske Netflix, uanset hvilket land jeg vælger. Men min computer har intet problem med at skifte mellem landende. Og det er min router der er sat op til Unblock-US, så den burde også skifte på min PS3, som den ellers altid har gjort.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1062 Lord Beef Jerky 12 år siden

Kruse (1061) skrev:
Hvad sker der for min PS3? Af en eller anden grund, så er den låst fast til den danske Netflix, uanset hvilket land jeg vælger. Men min computer har intet problem med at skifte mellem landende. Og det er min router der er sat op til Unblock-US, så den burde også skifte på min PS3, som den ellers altid har gjort.

Jeg har haft samme problem i en lille uge. Min løsning var dog ret simpel - brug xboxen istedet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1063 Kruse 12 år siden

Lord Beef Jerky (1062) skrev:
Jeg har haft samme problem i en lille uge. Min løsning var dog ret simpel - brug xboxen istedet.

Nu har jeg ikke en Xbox, så den løsning er ikke optimal. Men jeg fandt netop en løsning! Når du starter netflix app'en, så hold start-knappen og select-knappen nede, indtil den spørger om du vil nulstille Netflix-app'ens indstillinger, og når man så har gjort det, skal man bare logge ind med sin Netflix-bruger, og så fungerer det igen :)
Gravatar

#1064 Kruse 12 år siden

ARGGHHHRRG PIS!!! Det virkede kun midlertidigt!!!! Da jeg så valgte en titel, gad den ikke afspille den, så jeg genstartede app'en, og røg tilbage til den danske udgave af Netflix......
Gravatar

#1065 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg genstartede Netflix et par gange, og pludselig blev den amerikansk igen. Så ville den ikke afspille noget indhold, men efter at have trykket på det jeg ville se igen og igen i 5 min, kom jeg endelig igennem. Ikke en optimal løsning heller, men fungerer hvis man er desperat. Underligt at problemet kun er der på ps3 dog.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1066 Kruse 12 år siden

http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti...

Jeg fandt dette indlæg på Unblock-US, og jeg forsøger p.t. at følge deres guide
Gravatar

#1067 Lord Beef Jerky 12 år siden

Sig til hvis du får det til at virke!
Gravatar

#1068 Kruse 12 år siden

Jeg giver op for i aften. Jeg kunne ikke få det til at virke :(
Gravatar

#1069 Kruse 12 år siden

Efter endnu et par forsøg med metoden jeg linkede til i #1066, formåede jeg nu her faktisk at få det til at virke. Nu kan jeg i hvert fald tilgå den amerikanske udgave af Netflix, og afspille materiale fra den version. Jeg tør dog ikke helt teste om jeg kan skifte over på et andet land.
Gravatar

#1070 Lawman. 12 år siden

Er der nogen måde, hvorpå man kan se hvor mange sæsoner der ligger af en given serie på et bestemt lands Netflix?

Jeg synes kun at man på Moreflicks.com kan se, om en given serie overhovedet er at finde på Netflix. Ved Modern Family står der fx, at den er at finde i Danmark og at der er 4 sæsoner, men der ligger kun 2 på den danske Netflix?

Skriv ny kommentar: