Gravatar

#1071 Kisbye 12 år siden

Moreflicks bliver også brugt til mere end Netflix, derfor viser den mere.
Sæson 3/4 af Modern Family er for eksempel også tilgængelig på Itunes/Vudu/Hulu.

Man kan godt undersøge hvad afsnit der er på et Netflix land:
- Klik på sæson nummeret
- Klik på episoden titlen for at folde teksten ud. Så kan du se hvilke tjenester der har den.
- Er der Netflix logo, så klik på logoet for at se I hvilke lande afsnittet er tilgængeligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1072 Lawman. 12 år siden

#1071 - var godt klar over, at den også viste andre tjenester, men dit tip kendte jeg ikke til - meget smart, tak tak!:)
Gravatar

#1073 MadMartigan 12 år siden

Virker jeres Netflix? DK

Min har været ned i en time nu!!??
I'm your huckleberry...
Gravatar

#1074 misuma 12 år siden

Woohoo, Any Day Now er landet på den amerikanske Netflix. Den glæder jeg mig til at se!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1075 DarkLight 12 år siden

Hvad bruger I som afspiller? Virker en WD TV Live (3Gen)? Det er ikke lige til at finde klart svar på nettet.

Hvis kravene er både Netflix DK/US samt adgang til delte mapper på netværket, så findes der ikke en god billig løsning?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1076 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Jeg bruger PS3, men har overvejet at nappe en WD TV Play, for at afprøve hvor godt den fungerer. Den koster omkring 400 kr. og umiddelbart lover anmeldelserne ret godt.

Mine forældre overvejer Netflix, så det er en oplagt løsning til dem, hvis den er fornuftig at bruge.
Gravatar

#1077 dyg 12 år siden

Jeg vil rigtigt gerne af med min PS3, men inden da skal jeg også have fundet en god løsning til at afspille Netflix (og også gerne HBO Nordic engang). Umiddelbart havde jeg mest overvejet Apple TV, men WD TV Play vil jeg egentligt meget hellere have, nu hvor jeg får læst lidt om den.

Så Bruno, hvis du køber den, så fortæl endeligt om kvaliteten af den!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1078 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Will do, hverken Apple TV eller WD TV Play understøtter dog HBO Nordic. Jeg overvejer selv at hoppe derpå, men jeg er stadig ikke helt lun på deres kundeservice og produktet i det hele taget.
Gravatar

#1079 dyg 12 år siden

Man kunne dog håbe, at HBO Nordic med tiden ville blive mahogni (= komme på Apple TV). Jeg har selv et gammelt WD TV Live, som jeg har været rigtigt glad for. Den er så dejlig nem at betjene sammenlignet med en stor klodset PS3.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1080 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Du er vel klar over, at du ikke behøver at rykke rundt på enheden, mens du ser film, ikke? Du kan bruge fjernbetjeningen. :p

Skriv ny kommentar: