Gravatar

#1271 lagoni 11 år siden

Highland Park (1270) skrev:
lagoni (1269) skrev:
Nå, jeg trængte vist mere til søvn end til at se Homeland s2... Satser på DR3 får den online snart...
Det sker næppe.

DR1 tager hul på 3. sæson den 2. oktober klokken 22.30.

Hmm, jeg troede egentlig at serier sendt på DR3 kom online på dr.dk et vist stykke tid - som de gjorde med Walking Dead. Men ser ikke ud til de gør meget i det mere...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1272 Highland Park 11 år siden

"Homeland" blev oprindeligt vist på DR1 - uden onlinetilgængelighed af hvert enkelt afsnit i 14 dage, som det var tilfældet med "The Walking Dead".
Jeg kan slet ikke forestille mig, at DR kunne få lov til at smide en hel sæsons afsnit online i forbindelse med en maratongenudsendelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1273 lagoni 11 år siden

Jeg har skrevet til DR og spurgt, så må jeg se hvad de siger. Ellers må jeg jo bare vente til den engang kommer på flixen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1274 wiseguy 11 år siden

Highland Park (1270) skrev:
DR1 tager hul på 3. sæson den 2. oktober klokken 22.30.

Tusind tak :-) det havde jeg ikke hørt - det er sgu godt gået af DR, at få den så tidligt i forhold til US igen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1275 Kyllingebenet 11 år siden

Nogen der kan huske hvad den side hedder, hvor man kan se hvad der er af film på Netflix på de diverse lande?
Mental striptease..
Gravatar

#1276 Slettet Bruger [2821624943] 11 år siden

Kyllingebenet (1275) skrev:
Nogen der kan huske hvad den side hedder, hvor man kan se hvad der er af film på Netflix på de diverse lande?

Moreflicks.
Gravatar

#1277 Lord Beef Jerky 11 år siden

Walking Dead sæson 3 og Comic Book Heroes sæson 2 dukkede op på den amerikanske netflix i går.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1278 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

#1277 -

Er det ikke Comic Book Men?
Gravatar

#1279 Lord Beef Jerky 11 år siden

Haha jo. Søvnmangel og sygdom får mig til at vrøvle.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1280 Highland Park 11 år siden

Apropos vilde spekulationer om brugen af symboler i "The Shining":
"freudiansk kindkys".

Jeg stødte på billedet i denne quiz.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: