Det er ikke ligefrem unormalt, uanset hvilken version af Netflix, man benytter. Når en større aftale udløber, ryger der en del indhold og så bliver det erstattet af noget andet.
På den amerikanske udgave, ryger Bond-filmene af og på med jævne mellemrum fx. og er der ofte kun få uger eller måneder, før de forsvinder i halve og hele år igen.
Altså jeg kan acceptere at et par stykker ryger, men den mængde af film der ryger er tæt på skræmmende. Især med tanke på at det ca er 300 af de 406 titler på denne liste over de bedst tilgængelige film på netflix Dk som forsvinder: http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/
Altså jeg kan acceptere at et par stykker ryger, men den mængde af film der ryger er tæt på skræmmende. Især med tanke på at det ca er 300 af de 406 titler på denne liste over de bedst tilgængelige film på netflix Dk som forsvinder: http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/
Men uacceptabelt tilgengæld. Stort set alt Dansk stand-up og alle danske film ryger sig også en tur btw. Biblen, Klovn og Brown er tæt på at være de eneste som bliver, så vidt jeg lige hurtigt kunne se (Sikker også nogle få andre titler, men ikke mange)
Lad os nu lige se, hvad de bliver erstattet med. Eller om de får genforhandlet en aftale, der gør at titlerne hurtigt dukker op igen. Lad os i hvert fald ikke male fanden på væggen, før vi har set hvad de har tænkt sig hos Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men uacceptabelt tilgengæld. Stort set alt Dansk stand-up og alle danske film ryger sig også en tur btw. Biblen, Klovn og Brown er tæt på at være de eneste som bliver, så vidt jeg lige hurtigt kunne se (Sikker også nogle få andre titler, men ikke mange)
Tja, men ganske sikkert ikke Netflix' beslutning. De kan jo kun købe de rettigheder, som de får tilbudt og som giver mening økonomisk.
Det kan jo sagtens være, at rettighedshaverne har besluttet at smide rettighederne til en anden udbyder, eller man lige skal genforhandle en kontrakt og så vender hele skidtet tilbage.
Det er den store ulempe ved den forretningsmodel og det er ganske sikkert ikke sidste gang, at det sker, uanset hvor uacceptabelt du finder det. :)
Uanset hvad, er det i hvert fald for tidligt at piske en stemning op. :)
#1291 colocho 11 år siden
#1292 SublimeKen 11 år siden
#1293 SublimeKen 11 år siden
Jeg kan se det i information sektionen under hver enkelt film på min PS3. Kan dog ikke se det på PC nogen steder.
#1294 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Men igen: ikke unormalt. :)
#1295 SublimeKen 11 år siden
#1296 Kruse 11 år siden
#1297 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Tja, men ganske sikkert ikke Netflix' beslutning. De kan jo kun købe de rettigheder, som de får tilbudt og som giver mening økonomisk.
Det kan jo sagtens være, at rettighedshaverne har besluttet at smide rettighederne til en anden udbyder, eller man lige skal genforhandle en kontrakt og så vender hele skidtet tilbage.
Det er den store ulempe ved den forretningsmodel og det er ganske sikkert ikke sidste gang, at det sker, uanset hvor uacceptabelt du finder det. :)
Uanset hvad, er det i hvert fald for tidligt at piske en stemning op. :)
#1298 MoH 11 år siden
#1299 davenport 11 år siden
#1300 Kyllingebenet 11 år siden