Gravatar

#1381 Thomsen 11 år siden

Ikke nødvendigvis. Chancen er stor, ja, men jeg har oplevet flere film på de spansksprogede servere, hvor man kunne slå underteksterne fra, og endda nogle hvor der var engelske undertekster som alternativ.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#1382 Lord Beef Jerky 11 år siden

Så har jeg været uheldig, de gange jeg har været inde på de to netflix'er.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1383 Riqon 11 år siden

Rigtig fin film.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#1384 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Netflix har simpelthen verdens ringeste menu-system, hvis man browser efter "et eller andet at se". Var der noget med, at der var en opdatering på vej?
Doctor Last Warning
Gravatar

#1385 wiseguy 11 år siden

Så lige starten af "Only God Forgives" på Netflix US i går aftes. Jeg havde sat engelske tekster for hørehæmmede på og der var tekster på den engelske dialog, tekster vedr. regn, musik osv men ingen tekst på dialogen, når de talte Tai?
Er det en fejl? eller er det et bevidst valg fra Refns side?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1386 Kyllingebenet 11 år siden

Som du selv skriver, så er det undertekster for hørehæmmede.
Mental striptease..
Gravatar

#1387 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Jeg har lige set den første episode af Breaking Bad og må sige at den er ikke er så god som jeg troede at den ville være. Er det noget der vil være bedre, hvis man ser et par ekstra episoder eller....? Skal jeg fortsætte eller stoppe med det samme?
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#1388 Lawman. 11 år siden

#1387 - fortsæt da, det er en kanon serie. Synes sgu altid man bør se mere end et afsnit, før man kaster sin dom.
Gravatar

#1389 M.L.P.F. 2010 11 år siden

kamikazedk (1388) skrev:
#1387 - fortsæt da, det er en kanon serie. Synes sgu altid man bør se mere end et afsnit, før man kaster sin dom.
Okay, tak. Tror nok jeg kommer til at se den næste afsnit senere på dagen :)
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#1390 wiseguy 11 år siden

Kyllingebenet (1386) skrev:
Som du selv skriver, så er det undertekster for hørehæmmede.
Øhhh hvad har det med Tai at gøre? Det ka' hørehæmmede måske godt høre og forstå uden tekster?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: