Jeg har lige set den første episode af Breaking Bad og må sige at den er ikke er så god som jeg troede at den ville være. Er det noget der vil være bedre, hvis man ser et par ekstra episoder eller....? Skal jeg fortsætte eller stoppe med det samme?
Jeg vil virkelig anbefale dig at komme igennem første sæson. BB er en af de få serier, der formår at blive bedre for hver sæson.
Apropos science fiction er der så slet ikke nogen af jer, der har givet "Äkta människor" en chance? Det er en fremragende serie.
Havde helt glemt din anbefaling. Misfits faldt ikke i god jord hos mig, så jeg kan passende give den en chance. Er dog også hoppet på HBO Nordic vognen, nu når app'en til 360 endelig dukkede op, så jeg er også i gang med Boardwalk Empire, Game Of Thrones, Eastbound and Down og Hello Ladies...
Desuden er jeg lige blevet færdig med første sæson af Banshee. Den anbefaler jeg på det kraftigste, hvis man vil have lidt old school tomhjernet spænding/action. Jeg var i hvert fald skidegodt underholdt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1397: He, ja det er jo lige det med de lister... :P
#1398: Øv hvor ærgerligt... hvad bryder du dig ikke om ved "Misfits"?
Min hukommelse spiller mig et puds - jeg har på fornemmelsen, at jeg har stillet såvel som fået svar på spørgsmålet en gang før, men en hurtig søgning gav intet resultat. Fordømt.
#1391 wiseguy 11 år siden
#1392 Kyllingebenet 11 år siden
Oh, mig der læste forkert. Men jeg ved ikke hvorfor der ikke var undertekster på, når de talte thai. :)
#1393 Mikkel Abel 11 år siden
Jeg vil virkelig anbefale dig at komme igennem første sæson. BB er en af de få serier, der formår at blive bedre for hver sæson.
#1394 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#1395 Mikkel Abel 11 år siden
Bliver man hooked på første sæson, ser jeg ingen grund til, at man ikke skulle være det på de resterende.
#1396 Highland Park 11 år siden
Apropos science fiction er der så slet ikke nogen af jer, der har givet "Äkta människor" en chance? Det er en fremragende serie.
#1397 Kisbye 11 år siden
#1398 Lord Beef Jerky 11 år siden
Havde helt glemt din anbefaling. Misfits faldt ikke i god jord hos mig, så jeg kan passende give den en chance. Er dog også hoppet på HBO Nordic vognen, nu når app'en til 360 endelig dukkede op, så jeg er også i gang med Boardwalk Empire, Game Of Thrones, Eastbound and Down og Hello Ladies...
Desuden er jeg lige blevet færdig med første sæson af Banshee. Den anbefaler jeg på det kraftigste, hvis man vil have lidt old school tomhjernet spænding/action. Jeg var i hvert fald skidegodt underholdt!
#1399 MoH 11 år siden
#1400 Highland Park 11 år siden
#1398: Øv hvor ærgerligt... hvad bryder du dig ikke om ved "Misfits"?
Min hukommelse spiller mig et puds - jeg har på fornemmelsen, at jeg har stillet såvel som fået svar på spørgsmålet en gang før, men en hurtig søgning gav intet resultat. Fordømt.