Jeg så Pain & Gain i biffen med 3 venner efter vi havde været nede og træne, spise burger og drikke en øl - og jeg blev stadig skuffet trods den kontekst. Synes den ramte helt ved siden af. :-)
Tror til gengæld jeg giver Spring Breakers et gensyn, har længe overvejet at købe den på bluray. Trance er udemærket uden at være fantastisk.
Jeg så Pain & Gain i biffen med 3 venner efter vi havde været nede og træne, spise burger og drikke en øl - og jeg blev stadig skuffet trods den kontekst. Synes den ramte helt ved siden af. :-)
Kultursnob!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg hopper med på Doc Doom, sjældnet at jeg vælger hans side den sleske skid! Den var som han sagde Pulp fiction, Dumb and dumber med slow motion, wtf moments hele tiden og hele paradokset at det skete og at man stadig ikke kan lade være med at grine. Am i the bad guy, are they the bad guys, is the victim the bad guy? Jesus the bad guy? Michael bay the bad guy? EVERYONE IS A BAD GUY.
Nah just kidding, de er alle seje. Det er de skide hunde der fuckede det hele op. Pff går hen til hunde væddeløbs banen igen og viser sin fine "The Rock limted editon toe" til Consuela fra Family guy. Bad dogs. bad dogs.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#1531 McPeter 10 år siden
Tror til gengæld jeg giver Spring Breakers et gensyn, har længe overvejet at købe den på bluray. Trance er udemærket uden at være fantastisk.
#1532 El vez 10 år siden
Kultursnob!
#1533 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Hørt! :-)
#1534 McPeter 10 år siden
#1535 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Tror faktisk den var til mig, indirekte... (#1528)
#1536 El vez 10 år siden
#1537 McPeter 10 år siden
Mvh
Kultursnobben ;-)
#1538 davenport 10 år siden
#1539 Batsy 10 år siden
#1540 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Rolig nu, Erlingur. Hilsen Doctor Underhyler