Gravatar

#301 Thomsen 12 år siden

Aaaah. SÅ lykkedes det lige pludseligt at få fuld kvalitet tilbage!

De sidste par uger har mit Netflix af en eller anden grund kørt med nedsat kvalitet, sådan at store, mørke farveflader tydeligt pixelerede, selvom jeg har indstillet mit abonnement til den højeste kvalitet og pt. har 50/5 linje.

Det hjalp at afinstallere app'en på min PS3, tage strømmen ét minut fra PS3 og router og så geninstallere. Det må være et eller andet problem, der er opstået, da jeg netop for et par uger siden fik opgraderet min normale 20/2-forbindelse gratis et par måneder. Nu virker det fint, og The Walking Dead og Sons of Anarchy ser flotte ud igen. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#302 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Kan se at Lights Out er at finde på US Netflix, så den skal jeg se en af dagene. Den fik godt nok kun en enkelt sæson, men Tim Goodman fra THR havde den flere gange på sin førsteplads over bedste serier, da den i sin tid kørte.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#303 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Nu kommer Viaplay, for dem der har interesse i den, også til PS3. Dog skal man have et PS+ medlemsskab for at kunne bruge dem (selv om det er noget snørklet forklaret).

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a...
Gravatar

#305 TP-DK 12 år siden

Så er der kommet nye film og serier på den danske Netflix, der er blandt andet alle 3 Infernal Affairs film.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#306 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Nå så gad mit Netflix endnu engang ikke at virke. Det er muligt at de har meget indhold, men for pokker hvor kører de ustabilt. Man skal være mere end heldig for at få adgang til siden.

Jeg kan heller ikke få lov til at logge ud af Unblock US.
Gravatar

#307 misuma 12 år siden

Hmm, mærkeligt. Jeg har endnu ikke oplevet, at Netflix "snubler" på nogen måde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#308 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

#307 Det sker desværre forholdvis ofte for mig. Når man så også er så utålmodig som jeg er, kan det nogle gange være en farlig cocktail.
Gravatar

#309 Kisbye 12 år siden

Vi er vist nogle stykker der har problemer med amerikansk netflix og unblock us.
se den her tråd: http://filmz.dk/forum/teknik/unblock-us-og-netflix...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#310 Snaden 12 år siden

Har samme problem, men som sagt, så er der aldrig noget som er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Der er nemlig masser af nye film på den canadiske netflix....så ved jeg da det. :)

Skriv ny kommentar: