Gravatar

#1551 Kruse 10 år siden

"Blue is the Warmest Color" (La vie d'Adèle - Chapitres 1 et 2) er netop dukket op på den amerikanske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1552 wiseguy 10 år siden

#1551 nice! tak for info.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1553 Kaversmed 10 år siden

Hvis I ikke har set Pontypool (US Netflix), kan den sagtens anbefales! Ganske hæderlig lille thriller med en fremragende Stephen McHattie i hovedrollen. :)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#1554 Lord Beef Jerky 10 år siden

Pontypool er fee!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1555 Kisbye 10 år siden

Jeg syntes den er fin!
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1556 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

You Don't Mess With The Zohan (UK) er en komedie med mange ganske latterfremkaldende indfald. Jeg hulkede i hvert fald en del af grin. (Taber momentum mod slutningen, hvor den lige skal blive righteous, som så mange andre komedier).

Den har æren af at have Adam Sandler i sin eneste sjove rolle nogensinde. (Eller var Waterboy acceptabel? Kan ej huske)
Doctor Last Warning
Gravatar

#1557 Lord Beef Jerky 10 år siden

Nej, hverken Zohan eller Waterboy er sjov. Billy Madison og Happy Gilmore er dog.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1558 dyg 10 år siden

#1557 - Jeg kan godt lige klare Waterboy, men jeg er helt enig i, at de sidste to er langt de bedste!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1559 Mikkel Abel 10 år siden

Zohan er da tåkrummende ringe..
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#1560 Lord Beef Jerky 10 år siden

Yep. Af Sandler's nyere film er That's My Boy den eneste jeg har fundet nogenlunde sjov.

Skriv ny kommentar: