Gravatar

#311 Kyllingebenet 12 år siden

Nice at de har smidt J. Edgar op, den glæder jeg mig til at se i løbet af weekenden.
Gravatar

#312 Snaden 11 år siden

Er nogen, der har spottet "I Stand Alone" på en af de mange netflix?
Gravatar

#313 Thomsen 11 år siden

Nej, desværre. Jeg vill også gerne se den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#314 Snaden 11 år siden

Æv. Nå, så må jeg jo ud og investere i den...
Gravatar

#315 Kisbye 11 år siden

Men Irreversible er ihvertfald på amerikansk, hvis du ikke har set den.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#316 doom WAD 11 år siden

Sp 1. sæson af den amerikanske Forbrydelsen / The Killing. Den må da tangere verdens mest skuffende sæsonslutning ever. Hvis man så bare kunne se 2'eren, men den finale er sgu at tørre røv på nogen der har gidet se 10 timer.
Gravatar

#317 misuma 11 år siden

Doc:

For ca 15 min siden sad min kæreste og sagde netop det samme :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#318 Snaden 11 år siden

Kisbye (315) skrev:

Har set både den og Enter the Void, endda flere gange. :) Fantastiske film, men så var det bare lige, at jeg også gerne ville fange "I Stand Alone", hvis den nu var at finde derinde. :)
Gravatar

#319 Thomsen 11 år siden

Kisbye (315) skrev:

Dog ikke i HD.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#320 Tommy Kristensen 11 år siden

#315-316: Haha, sådan havde vi det også lidt derhjemme. Skuffende sæsonafslutning - men synes ellers at serien er fed - rigtig god stemning, fedt look og overraskende godt cast. Foretrækker klart den her frem for den danske. Så ser stadig frem til sæson 2.

Skriv ny kommentar: