Gravatar

#1561 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

I tager fejl. Den ER sjov. Det er objektivt målbart.
Doctor Last Warning
Gravatar

#1562 Lord Beef Jerky 10 år siden

Ah ok, så er det bare mig, der har misforstået begrebet. Sjov betyder rystende dårlig så, ja?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1563 wiseguy 10 år siden

Shame
The Artist
My Week With Marilyn
Blackfish

er nu at finde på den danske Netflix.

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1564 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

[link fjernet af admin]

Der kan man se alle* nye film i en rimelig kvalitet, så længe man nøjes med en skærm i laptop størrelse.

Jeg skal ikke udtale mig om det moralske - jeg er alene budbringer :-) . derfor lad være at vræle, take it or leave it.

Når man har fundet sin film, skal man scrolle forbi det øverste vindue hvor der står "Watch in HD" og vælge vinduet lidt længere nede, hvor filmens plakat er.

* ja, korrekt: ALLE. Så fx 12 years as a slave, Pacific Rim, Hunger games 2, Gravity. (Nogle få er i dårlig kvali, fx RoboCop)
Doctor Last Warning
Gravatar

#1565 Lord Beef Jerky 10 år siden

Altså piratebay - bare i dårlig kvalitet? Hvis man skal se film ulovligt, kan man ligeså godt gøre det med stil!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1566 Kisbye 10 år siden

Selv på youtube ligger der jo massere af film
(Ved ikke lige om det er en god ide at linke til her, men kan sige at reddit har en oversigt)
Det hænger sammen med at safe harbour bestemmelse i DMCA freder tjenesterne, så længe de giver copyright holderne mulighed for at fjerne materialet, men folk ligger det så bare op igen efterfølgende.
Det er en håbløs kamp de kæmper der.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1567 Kisbye 10 år siden

Tror det er fordi den Robocop film i øjeblikket kun er ude i Telesync og Cam.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1568 Lord Beef Jerky 10 år siden

#67 aaaah. Jeg er ikke den store downloader, så den havde jeg ikke lige regnet ud.
Gravatar

#1569 Kyllingebenet 10 år siden

Er det nedladende at downloade?
Mental striptease..
Gravatar

#1570 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det er i hvert fald opløftende at uploade!

Skriv ny kommentar: