Hvis man kigger lidt på Netflix USA - så kan jeg varmt anbefale "Billy Connollys Route 66" - rejsedokumentar på 4 afsnit. Rigtig flot produceret, fin fin billed- og lydside.
En lun og hyggelig Billy Connolly, tager turen på Route 66, den oprindelig vej selvfølgelig, fra Chicago til L.A. (med et par afstikker undervejs). Lidt ala Borman og MacGregors ture - bare produceret ala TopGear. Thumbs up herfra.
#320 Jeg synes også at den amerikanske udgave er en del bedre. Især synes jeg at skuespilpræstationerne er fantastiske. Især Joel Kinnaman som Holder. Bare at følge ham er det hele værd.
Første sæsons afslutning er i øvrigt noget de fleste kritikere har som deres ankepunkter. Nu har jeg ikke set mere end en håndfuld afsnit af den danske version, men fulgte den ikke det samme mønster med at dele den op i 2 dele.
Der var en liste på et tidspunkt, der sagde at Prometeus skulle komme på i november. Nogen der kan bekræfte det?
Den liste viste både de titler som Netflix fik på streaming og på fysisk DVD-udlejning(som kun er tilgængelig for amerikanerne). "Prometheus" var til fysisk udlejning.
Brug istedet denne liste, som kun viser hvad der kommer på streaming.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Til gengæld har de De Sica's Cykeltyven (Ladri di biciclette). Nok en af de mest klassiske film inden for den italienske neorealisme. Absolut et kig hver.
#321 Tommy Kristensen 11 år siden
En lun og hyggelig Billy Connolly, tager turen på Route 66, den oprindelig vej selvfølgelig, fra Chicago til L.A. (med et par afstikker undervejs). Lidt ala Borman og MacGregors ture - bare produceret ala TopGear. Thumbs up herfra.
#322 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
Især Joel Kinnaman som Holder. Bare at følge ham er det hele værd.
Første sæsons afslutning er i øvrigt noget de fleste kritikere har som deres ankepunkter. Nu har jeg ikke set mere end en håndfuld afsnit af den danske version, men fulgte den ikke det samme mønster med at dele den op i 2 dele.
#323 JannikAnd 11 år siden
#324 MMB 11 år siden
Kan jeg også bekræfte.
#325 davenport 11 år siden
#326 Kruse 11 år siden
Den liste viste både de titler som Netflix fik på streaming og på fysisk DVD-udlejning(som kun er tilgængelig for amerikanerne). "Prometheus" var til fysisk udlejning.
Brug istedet denne liste, som kun viser hvad der kommer på streaming.
#327 Thomsen 11 år siden
Tak for linket!
#328 Snaden 11 år siden
#329 Kisbye 11 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0040522/
#330 jessup 11 år siden