Gravatar

#321 Tommy Kristensen 11 år siden

Hvis man kigger lidt på Netflix USA - så kan jeg varmt anbefale "Billy Connollys Route 66" - rejsedokumentar på 4 afsnit. Rigtig flot produceret, fin fin billed- og lydside.

En lun og hyggelig Billy Connolly, tager turen på Route 66, den oprindelig vej selvfølgelig, fra Chicago til L.A. (med et par afstikker undervejs). Lidt ala Borman og MacGregors ture - bare produceret ala TopGear. Thumbs up herfra.
Gravatar

#322 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

#320 Jeg synes også at den amerikanske udgave er en del bedre. Især synes jeg at skuespilpræstationerne er fantastiske.
Især Joel Kinnaman som Holder. Bare at følge ham er det hele værd.

Første sæsons afslutning er i øvrigt noget de fleste kritikere har som deres ankepunkter. Nu har jeg ikke set mere end en håndfuld afsnit af den danske version, men fulgte den ikke det samme mønster med at dele den op i 2 dele.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#323 JannikAnd 11 år siden

Whispering Horse (322) skrev:
Nu har jeg ikke set mere end en håndfuld afsnit af den danske version, men fulgte den ikke det samme mønster med at dele den op i 2 dele.
Jo... Vist nok med et halvt års pause eller så.
Gravatar

#324 MMB 11 år siden

JannikAnd (323) skrev:
Jo... Vist nok med et halvt års pause eller så.

Kan jeg også bekræfte.
Gravatar

#325 davenport 11 år siden

Der var en liste på et tidspunkt, der sagde at Prometeus skulle komme på i november. Nogen der kan bekræfte det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#326 Kruse 11 år siden

davenport (325) skrev:
Der var en liste på et tidspunkt, der sagde at Prometeus skulle komme på i november. Nogen der kan bekræfte det?

Den liste viste både de titler som Netflix fik på streaming og på fysisk DVD-udlejning(som kun er tilgængelig for amerikanerne). "Prometheus" var til fysisk udlejning.

Brug istedet denne liste, som kun viser hvad der kommer på streaming.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#327 Thomsen 11 år siden

Ah, den faldt jeg også i. Godt jeg da lige nåede at købe den, da den var billig på amazon.com.

Tak for linket!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#328 Snaden 11 år siden

Nøøøh, hvad sker der for, at de ikke har Godfather III på netflix. buuuh...
Gravatar

#329 Kisbye 11 år siden

Til gengæld har de De Sica's Cykeltyven (Ladri di biciclette). Nok en af de mest klassiske film inden for den italienske neorealisme. Absolut et kig hver.

http://www.imdb.com/title/tt0040522/
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#330 jessup 11 år siden

Ikke klassisk i det emotionelle soundtrack som flere af klassikerne undgår.
This is just until June

Skriv ny kommentar: