Gravatar

#341 Kruse 11 år siden

Whispering Horse (339) skrev:
Det er også meget fint at de har meget af HBOs udvalg, men det nytter jo ikke så meget når HBO engang bliver tilgængelige og endda til en billigere pris.

Plus at der er det også muligt at se deres bagkatalog, hvor man med YouBio kun kan se sæson 3 af "Boardwalk Empire" og sæson 2 af "Game of Thrones". Det er altså ikke muligt at starte på de serier med YouBio.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#342 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

#339 -

Enig, det er fint nok at der kommer noget konkurrence. Jeg kunne godt forestille mig, at LoveFilm/Amazon også bevæger sig ind på det nordiske marked også, de er vist lige kommet til UK, hvis jeg ikke husker helt galt. Voddler er der jo også, selvom det ikke er vanvittigt stort, men dog ret velfungerende.

Lejer man bare to film i løbet af en måned, kan det bedre betale sig at benytte Blockbuster Unlimited, hvis man altså bor i nærheden af en butik. Selv kunne jeg ikke finde på at leje film, uanset om det er fysisk eller streaming, så vil jeg hellere kigge kataloget igennem og finde en film, der er en del af abonnementet.
Gravatar

#343 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

#341 Lige præcis.

#342 Lovefilm/Amazon kunne jeg også godt forestille mig. De er jo allerede tilgængelige med deres fysiske medier, så på den måde kender de allerede det danske marked.

Desuden vil det være en mulighed for Amazon at skabe endnu mere konkurrence til især Apple, med deres Kindle. Så vidt jeg ved har Amazon allerede noget streaming af en art (eller i hvert fald mulighed for at leje streamede film) og kunne i dette tilfælde tilføje apps til Smart TV og muligvis en pendant til Apple TV.

I samme ombæring skal man ikke glemme Microsoft som allerede er ved at gøre deres produkter klar til streaming. De kommer jo netop med, hvad jeg kan forstå, en pendant til Apple TV og den nye Microsoft bliver højst sandsynlig også gjort til et regulært mediecenter.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#344 Snaden 11 år siden

Jeg tror overhovedet ikke på YouBio's projekt. Det er et forholdsvis patetisk forsøg på at nappe en bid af kagen. Jeg er efterhånden gået hen og blevet rigtig glad for Netflix, og med HBOnordic's snarlige indtræden på scenen, så er jeg på ingen måde interesseret i at kigge i retningen af Viaplay eller YouBio og det er selvom de "lokker" med en gratis prøvemåned. De har simpelthen spillet deres kort for dårligt.
Gravatar

#345 Thomsen 11 år siden

Det er godt nok et sølle udvalg. Hvis man har unblock, er der ingen grund til at abonnere på YouBio. En meget stor del af filmene går igen på Netflix, enten herhjemme eller i USA.

Jeg troede ellers lige, at jeg kunne komme videre med Fringe. Men YouBio har kun den første sæson, hvor Netflix i det mindste har sæson 1 og 2 (og 3 i Sverige).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#346 wigant 11 år siden

Jeg har lige kigget udvalget hurtigt igennem og er heller ikke imponeret.
Dog dejligt at se de har 1. sæson af HBO's Newsroom.....så har jeg lige indtiln 1/2 2013 til at få den set.
Gravatar

#347 lagoni 11 år siden

wigant (346) skrev:
Jeg har lige kigget udvalget hurtigt igennem og er heller ikke imponeret.
Dog dejligt at se de har 1. sæson af HBO's Newsroom.....så har jeg lige indtiln 1/2 2013 til at få den set.

Kan du se om de har hele første sæson af Newsroom? Jeg kan ikke se første afsnit.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#348 wigant 11 år siden

ha ha - nej. Det ser ud til at de mangler afsnit 1 og 6?!?! - Det er jo bare kanon:-)
Gravatar

#349 davenport 11 år siden

Tror sgu Netflix har vundet den her!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#350 Snaden 11 år siden

Nyhed fra Netflix Danmark

Vi har en tidlig julegave til jer! Nu kan I se hele Ringenes Herre-trilogien på Netflix Danmark i hele december måned.

Varm op til premieren på Hobitten: En uventet rejse med Peter Jacksons prisvindende trilogi baseret på J.R.R. Tolkiens trebindsværk om Ringenes Herre. Følg Frodo og resten af broderskabet i deres kamp for at tilintetgøre den skadelige og dragende herskerring.

Se den første film i rækken på Netflix allerede nu. http://nflx.it/LOTR1
De følgende to kommer på i løbet af dagen.

Skriv ny kommentar: