Gravatar

#351 MMB 11 år siden

Haha, jeg elsker, hvordan de personer, som kommenterer på Facebook, altid får vendt deres nyheder til noget negativt. :P Folk klager over, at det ikke er den udvidede version, som ligger derinde. :P
Gravatar

#352 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Foeller (351) skrev:
Haha, jeg elsker, hvordan de personer, som kommenterer på Facebook, altid får vendt deres nyheder til noget negativt. :P Folk klager over, at det ikke er den udvidede version, som ligger derinde. :P

Det er præcis derfor jeg droppede at følge dem på Facebook og nøjes med at følge dem på Twitter. Hver gang Netflix annoncerer noget som helst nyt indhold eller tiltag, bestiller folk ikke andet end at whine.

Det er virkelig ulideligt.
Gravatar

#353 MMB 11 år siden

Hehe, jeg synes nu, det er er ret god underholdning. :P
Gravatar

#354 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Det viser også meget godt, at det for det meste er de negative kommentarer der er flest af. Det gælder ikke blot Netflix, men også mange andre firmaer/sider/etc.

Oftest er det kun når man har noget negativt at sige, at man ytrer sig, desværre.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#355 Kisbye 11 år siden

Whispering Horse (354) skrev:
Det viser også meget godt, at det for det meste er de negative kommentarer der er flest af. Det gælder ikke blot Netflix, men også mange andre firmaer/sider/etc.

Oftest er det kun når man har noget negativt at sige, at man ytrer sig, desværre.

Ja, det er nøjagtigt det samme på HBO Nordics facebook side. Det er åbenbart en nationalsport at brokke sig.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#356 Kyllingebenet 11 år siden

Foeller (351) skrev:
Folk er pisse utaknemmelige! :-)
Gravatar

#357 doom WAD 11 år siden

Skulle lige til at whine over at det ikke er de udvidede, men får en pludselig trang til at stikke piben ind :-) Og har dem jo på disk i forvejen :-)

Arh kan ikke la være: Hvorfor er det ikke de udvidede!?!
Gravatar

#358 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Jeg har lige sat "Mission: Impossible - Ghost Protocol" i gang på YouBio, bar' for at checke kvaliteten og alt detdér.

Jeg er ikke helt frisk på idéen at skulle installere et plug-in for at få det til at spille, når andre tjenester kan gøre det uden, men vi prøver...!
Gravatar

#359 Wangsgaard 11 år siden

Er gået igang med Girls på youbio og det fungere fint :)

Synes der er mange film som skal lejes og mange ældre film såsom x-men 1. Håber det bliver bedre efterhånden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#360 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

#358 Bruger de Silverlight ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: