Gravatar

#371 lagoni 11 år siden

Jeg har lige tilmeldt mig en gratis (bindingsfri) måned hos Viaplay. De har nogle ok film og serier, så vil give det en chance - er dog lige nu lidt mopset over man skal have Playstation Plus for at kunne se det på Playstation. Man kan leje film derigennem uden det, så undrer mig lidt over hvorfor det er nødvendigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#372 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Så er HBO begyndt at røre lidt på sig, men indtil videre lyder det ikke alt for lovende. Det er kun dem som har et Samsung TV som er blevet inviteret til festen. Ingen app til PS3, X-Box 360, eller Apple TV.

Virker som en halvfærdig løsning. Som det ser ud nu vil jeg i hvert fald vente indtil de har nogle måneder på bagen og får løst "hullerne."

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a...

http://hbonordic.com/home
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#373 Snaden 11 år siden

Vi kan jo håbe på, at de åbner rigtig op for tjenesten i starten af det nye år...og meget gerne til apple tv, tak! :)
Gravatar

#374 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Problemet med at komme på Apple TV er, at det er Apple som bestemmer hvad der skal på deres service. Så HBO har ikke så meget at sige i den forbindelse.

Det samme gælder i og for sig også PS3 og Xbox 360. Det hjælper dog at det er et stort og anerkendt firma.
Gravatar

#375 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hvis det ikke kommer på 360, springer jeg over. Æv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#376 Snaden 11 år siden

Ja, vi må håbe det bedste!

...eller ihvertfald håbe, at jeg får penge til den Ipad jeg hele tiden har ønsket mig! :)
Gravatar

#377 Kruse 11 år siden

Det kommer vel også som app til både PS3, Xbox 360 og Apple TV, spørgsmålet er bare hvornår? Det er ærgerligt at de ikke har sådan noget klar til launch, og jeg har da heller ikke tænkt mig tegne noget abonnement før der ligger en app klar på PS3.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#378 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Det er muligt det kommer, men det er som sagt ikke op til HBO. Xbox 360 kommer den til, det blev bekræftet i går.
Gravatar

#379 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Det ville være meget rart, hvis den app kommer til PS3, men ikke altafgørende for mit vedkommende. Jeg har altid en computer i overskud, som jeg kan smide til mit tv, kabler liggende parat, samt et lille, handy keyboard til samme formål.
Gravatar

#380 Kisbye 11 år siden

De lovede jo at dem der abonnerede på deres nyhedsbrev, vil blive tilbudt en prøveperiode. Er der nogen af jer andre der har fået nogen email? jeg har ikke.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: