Gravatar

#361 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Nope, de bruger noget der hedder ViewRight.
Gravatar

#362 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Kender ikke til det, men et lille irritationsmoment at man skal have sådan noget installeret for at det virker.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#363 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ja, det undrer også mig, at man benytter sådan en løsning. Det virker en kende gammeldags i forhold til andre løsninger.
Gravatar

#364 Popeye 11 år siden

Er det virkeligt nødvendigt at indtaste kortoplysninger for at prøve youbio ?
...and then some
Gravatar

#365 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ja, jeg tror også man skal gøre det på Netflix, selvom man stopper før man betaler.
Gravatar

#366 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ja ok, der røg jeg ind i den første store fejl. Midt i filmen stoppede afspilningen helt umotiveret, så jeg måtte reloade siden og den havde naturligvis ikke gemt hvor jeg kom til og jeg kunne ikke hoppe dertil.

Edit: funktionen virker åbenbart i Internet Explorer, men ikke i Chrome.
Gravatar

#367 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ooog... så døde afspilningen igen, men i det mindste blev kvaliteten synligt værre i IE i forhold til i Chrome.
Gravatar

#368 Wangsgaard 11 år siden

Det er jo stadigvæk en beta og du kan skrive det på deres FB væg at der er problemer. Jeg er nu på 6 afsnit af Girls og har har ikke oplevet fejl endnu :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#369 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Tjo, jeg er kun hoppet på pga. nysgerrighed, deres koncept falder ikke i min smag, så det er sandsynligvis ikke noget, jeg kommer til at købe alligevel.

Derfor er det lidt begrænset hvor meget jeg gider at være involveret i fejlretning. :)
Gravatar

#370 Popeye 11 år siden

#365 OK - tak.
Så fik alligevel tilmeldt mig. Og som Utyske, stopper afspilningen også ved mig (bruger Chrome); og ind imellem crasher afspilleren. Jeg kan dog godt spole i filmen.
Underteksterne skifter mellem dansk og norsk og formår endda også at forsvinde.
Jeg er desværre ikke imponeret...
...and then some

Skriv ny kommentar: