Gravatar

#381 Snaden 11 år siden

Fra BT.dk

http://www.bt.dk/danmark/nu-aabner-hbo-endelig-i-danmark skrev:
HBO åbner dog ikke for alle. I begyndelsen gives der kun adgang for kunder, der har skrevet sig op til abonnement via HBOs kampagnesamarbejde med Samsung. Dernæst åbnes der for de kunder, der har abonneret på HBOs nyhedsbrev - og til sidst åbner HBO for alle.Mange andre klar
Gravatar

#382 Kisbye 11 år siden

Tak :)

Jeg har en WD TV live boks, men det er nok naivt at tro det kommer til den.
Er ikke sikker på jeg gider til at rode med det, hvis jeg skal tage det over computeren.
Jeg kan dog lige så godt hoppe med på en prøveperiode, såfremt det ikke er noget bindende.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#383 Tommy Kristensen 11 år siden

Kisbye (380) skrev:
De lovede jo at dem der abonnerede på deres nyhedsbrev, vil blive tilbudt en prøveperiode. Er der nogen af jer andre der har fået nogen email? jeg har ikke.

Det var et ret ringe tilbud, man skulle lige hoppe på HBO-vognen i 6 mrd for at få en "gratis" måned.
Gravatar

#384 Kruse 11 år siden

Så har jeg fået oprettet et HBO Nordic-abonnement. Jeg regner med at teste det senere i dag, og så skal jeg nok lige melde tilbage om det kører fint :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#385 Snaden 11 år siden

Spændende, Kruse! Glæder mig til at høre nærmere om det.
Gravatar

#386 Snaden 11 år siden

Dagens tip.

Netflix UK har lagt Breaking Bad sæson 5 op.
Gravatar

#387 Kruse 11 år siden

Jeg har fået prøvet HBO Nordic en smule fra min computer, og det er til at se at det endnu ikke er et helt færdigt produkt, og at de ikke har været klar til lancering i samme grad som Netflix. Som jeg har forstået det, så er de endnu ikke klar til at tilbyde HD-kvalitet, så her i starten må man slå sig til tåls med streaming-kvalitet der ikke er specielt imponerende. Det kan ikke måle sig med kvaliteten hos Netflix, hvor selv deres Standard Definition-titler er flottere og mere flydende.

Når det så er sagt, så er de stadig i opstartsfasen, og jeg er fortrøstningsfuld, da jeg er ret så vild med HBO-serier, og de kan leverer en masse indhold som jeg rigtig gerne vil se. Derudover så har de faktisk også overraskende mange film(både produceret og ikke-produceret af HBO), selvom at de selvfølgelig ikke kan matche film-streamings-tjenesterne.
Gravatar

#388 davenport 11 år siden

Vil du gi et par eksempler på ikke-produceret HBO film, der er tilgængelige?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#389 Kruse 11 år siden

davenport (388) skrev:
Vil du gi et par eksempler på ikke-produceret HBO film, der er tilgængelige?

"American Grafitti", "Scarface", "Trainspotting", "Back to the Future-trilogien", "Der Untergang", "Lad den rette komme ind", "Religulous", og mesterværket "Stop! Or My Mom Will Shoot". Der er en del flere film i den stil, altså ældre, store, kendte film. Det er i hvert fald ikke for deres filmudvalg at man skal tegne abonnement hos HBO Nordic.
Gravatar

#390 davenport 11 år siden

Ok, tak. BttF ligefrem?? Troede den var i klasse med Alien, Star Wars og den slags, der aldrig kom ud..?
Men hvis det ikke kører i HD er det jo ligemeget!
Hvad med lyd? På NF er det højste vel DD 5.1. Følger HBO trop?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: