Jeg kan ikke snakke meget om lyden, da jeg kun kan se HBO fra min bærbar indtil videre(har ikke noget nyt Samsung-tv), og jeg har ikke nogle fancy høretelefoner. Jeg kan dog læse mig til at de i øjeblikket kun tilbyder 5.1 lyd på Samsung SmartTV produkter. Men jeg går også udfra at alt dette bliver forbedret, når de i starten af det nye år får udgivet apps til PS3, Xbox 360 og hvad de ellers mangler, så mulighederne for at bruge HBO Nordic bliver større.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
HBO Nordic har allerede bekræftet at der kommer en app til Xbox 360 i starten af det nye år. Ligeledes arbejder de på en app til både iOS og PS3. Så de skal nok komme til de fleste platforme også andre Smart TV.
De har dog en aftale med Samsung, som gør at det er deres kunder der først er blevet tilbudt en app.
Jeg modtog også en i går. Ikke at jeg agter at bruge eller betale for deres service. How the mighty have fallen...
Pga. man skal betale for et halvt år ad gangen? Jeg var også lidt uforstående overfor dette, men så alligevel. Med alle de gode serie som HBO producere, så er jeg ihvertfald villig til at betale for servicen. Hvis det så ikke er noget efter det halve år, jamen så er det jo bare det.
#391 Kruse 11 år siden
#392 davenport 11 år siden
#393 doom WAD 11 år siden
#394 doom WAD 11 år siden
#395 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
De har dog en aftale med Samsung, som gør at det er deres kunder der først er blevet tilbudt en app.
#396 Snaden 11 år siden
#397 Snaden 11 år siden
#398 DarkLight 11 år siden
How the mighty have fallen...
#399 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#400 Snaden 11 år siden
Pga. man skal betale for et halvt år ad gangen? Jeg var også lidt uforstående overfor dette, men så alligevel. Med alle de gode serie som HBO producere, så er jeg ihvertfald villig til at betale for servicen. Hvis det så ikke er noget efter det halve år, jamen så er det jo bare det.