Gravatar

#401 DarkLight 11 år siden

Halve år ad gangen.
Ingen gratis prøveperiode.
Ikke alle HBO serier.
Dårlig device understøttelse.
Dårlig kvalitet.
Man kan kun se på en device ad gangen og max 5 registerede i alt.
Ingen søgefunktion.
Kræver flash på computer.
Underteksterne er ikke altid tilgængelig.

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#402 Snaden 11 år siden

Er det ikke mere eller mindre hele HBO biblioteket man får på HBOnordic? Altså det samme som US.

Halve år ad gangen. Helt i orden, jeg så det helst også anderledes.

Resten af "problemerne"... Skal vi nu ikke lige give dem en chance. De har knapt nok lanceret tjenesten, så det er ikke fair at afvise dem på det. Med hensyn til understøttelse af forskellige devices, så har de da lige meldt ud, at det kommer til en hel del.
Gravatar

#403 DarkLight 11 år siden

Nogle HBO kommer ikke på. Feks Oz pga rettigheder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#404 Snaden 11 år siden

Ok. Hvordan hænger det sammen? Jeg mener, er det ikke HBO der producere og ejer rettighederne? Og er det den eneste du har hørt noget om?
Gravatar

#405 DarkLight 11 år siden

Kan være de har lavet en aftale med andre, som gør de ikke må. Deadwood, Oz og Curb mangler.
Gravatar

#406 Snaden 11 år siden

Kan det ikke også bare være, at de bliver tilføjet senere hen. De har som sagt lige lanceret tjeneste, så det kunne jo sagtens være, at der stadig var lidt småting der skulle på plads.

Men hvis det er tilfældet, så er det da virkelig nedtur. især hvis vi ikke får Curb!

Edit: Så vidt jeg kan huske, så lovede HBO (på deres facebook) at det ville blive 100% identisk med det amerikanske HBO.
Gravatar

#407 Thomsen 11 år siden

Snaden (404) skrev:
Ok. Hvordan hænger det sammen? Jeg mener, er det ikke HBO der producere og ejer rettighederne? Og er det den eneste du har hørt noget om?

De internationale rettigheder tilhører Paramount (svjh), og det samme gælder Deadwood m.fl. HBO har sagt, at de vil prøve at få rettighederne tilbage til streaming af serierne i EU, men det er altså ikke lige nu og her (og muligvis aldrig).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#408 Snaden 11 år siden

Ok. Så vil jeg da gerne tage del i jeres skepsis! :)

HBO uden Curb ville jo være nærmeste katastofalt!
Gravatar

#409 Highland Park 11 år siden

Snaden (402) skrev:
Resten af "problemerne"... Skal vi nu ikke lige give dem en chance. De har knapt nok lanceret tjenesten, så det er ikke fair at afvise dem på det.
De har taget sig rigeligt med god tid til at forbedre tjenesten inden lancering. At de ikke ville præsentere et ufærdigt og mangelfuldt produkt, var tilmed deres gentagne begrundelse for at udskyde lanceringen. Når de så langt om længe præsenterer det færdige produkt, og det slet ikke indfrier basale krav samt de løfter HBO selv har givet deres forventningsfulde, kommende brugere, er det fuldt ud forståeligt, hvis resultatet mødes med stor skuffelse og irritation.

Netflix har fungeret stort set lydefrit fra dag ét.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#410 Snaden 11 år siden

Øøøh, ja. Men alt tyder jo på, at de af ren og skær desperation lancere et ikke helt færdigt produkt. Om det så er den rigtige løsning, skal jeg ikke kunne sige. Hvis de gør det ene, så er det galt, og hvis de gør det andet, så er det også galt. Jeg tror på at de nok skal komme efter det.

Skriv ny kommentar: