Er det ikke noget med, at HBOnordic har valgt at lavet et helt nyt interface og system, som adskiller sig fra amerikansk HBO? Synes at have læst det et sted.
Netflix kopierede jo bare deres system så det passede til den danske.
Men jeg kan da godt lide, at du er så meget op på dupperne over dette firma, og det tydeligvis er noget der kan få dit pis i kog. :)
Jeg ved ikke, hvad HBO har valgt at gøre, men det ændrer intet ved, at de som ethvert andet firma skal være i stand til at præsentere et tilfredsstillende produkt for nye kunder.
#413: Siden hvornår er antallet af tilmeldinger udtryk for graden af tilfredshed? Folk kan jo ikke prøve tjenesten uden at binde sig for et halvt år.
Snaden (412) skrev:
Men jeg kan da godt lide, at du er så meget op på dupperne over dette firma, og det tydeligvis er noget der kan få dit pis i kog. :)
Sødt. Der skal mere til at bringe mit pis i kog, men det er pænt af dig at forsøge.
Altså det skal lige siges, at jeg ikke kender så meget til kvaliteten af indholdet og jeg synes også at de er kommet med en noget mærkværdig kommunikation.
Dog arbejder de på sagen, mht. både kvaliteten af serierne samt hvilke film, serier, dokumentarer der bliver tilgængelige. Jeg har ikke et præcist tal, men de har i hvert fald travlt med nye oprettelser. Der er blev sendt mere end 50.000 værdikoder afsted, hvor mange der så har tilmeldt sig er jeg ikke klar over.
Jeg ved ikke, hvad HBO har valgt at gøre, men det ændrer intet ved, at de som ethvert andet firma skal være i stand til at præsentere et tilfredsstillende produkt for nye kunder.
#413: Siden hvornår er antallet af tilmeldinger udtryk for graden af tilfredshed? Folk kan jo ikke prøve tjenesten uden at binde sig for et halvt år.
Snaden (412) skrev:
Sødt. Der skal mere til at bringe mit pis i kog, men det er pænt af dig at forsøge.
Hvad hed du tidligere Snaden?
Jeg hed Bates, men det er efterhånden et godt stykke tid siden jeg brugte den konto. Men jeg prøver absolut ikke at bringe dit pis i kog. Du virker bare til at have noget imod hele konceptet. Men jeg er enig i, at det er dårlig stil ikke at gøre tingene ordenligt fra starten af.
Nej min fejl. Måden det bliver udført på. Men jeg tror egentlig at jeg er enig med dig. Jeg håber nok bare mere på at det hele nok skal blive i orden. :)
Jeg tror og håber nok bare på, at de nok skal få fikset de problemer der måtte være. Det er trods alt lanceret som et direkte (og på papiret godt) modspil til f.eks Netflix. Det skulle undre mig, at de vælger en halv løsning på dette.
#411 Highland Park 11 år siden
Alt tyder på, at de hovedansvarlige for projektet er en flok amatører.
Selvfølgelig er det galt, så længe de ikke gør det godt nok.
Hvorfor tror du, at Netflix kunne præsentere et velfungerende produkt til tiden?
#412 Snaden 11 år siden
#413 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
Jeg venter selv til det nye år, hvor de også kommer til PS3 og med HD.
#414 Snaden 11 år siden
That's the spirit! Jeg er med dig, Whispering Horse. :)
Hvor har du læst det med tilmeldte?
#415 Highland Park 11 år siden
Sødt.
Der skal mere til at bringe mit pis i kog, men det er pænt af dig at forsøge.
Hvad hed du tidligere Snaden?
#416 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
Dog arbejder de på sagen, mht. både kvaliteten af serierne samt hvilke film, serier, dokumentarer der bliver tilgængelige.
Jeg har ikke et præcist tal, men de har i hvert fald travlt med nye oprettelser. Der er blev sendt mere end 50.000 værdikoder afsted, hvor mange der så har tilmeldt sig er jeg ikke klar over.
#417 Snaden 11 år siden
Jeg hed Bates, men det er efterhånden et godt stykke tid siden jeg brugte den konto. Men jeg prøver absolut ikke at bringe dit pis i kog. Du virker bare til at have noget imod hele konceptet. Men jeg er enig i, at det er dårlig stil ikke at gøre tingene ordenligt fra starten af.
#418 Highland Park 11 år siden
#419 Snaden 11 år siden
#420 Snaden 11 år siden