Jeg skal ikke kunne sige hvad tanken er med HBO, men jeg har svært ved at se, at det skulle være et modspil til Netflix, da de jo leverer et anderledes produkt.
Netflix leverer kun kun "gammelt" indhold, mens HBO jo slår meget på tromme for, at de giver adgang til helt nyt indhold, kun timer/dage efter det kommer på tv i USA.
Ja, der skal nok blive rettet op på tingene hen ad vejen. Det er bare en mildest talt temmelig skidt opstart her knap 2 måneder senere end oprindeligt annonceret at lancere et produkt, der ikke fungerer ordentligt og er gennemtestet. Især når evt. fortsat utilfredse kunder ikke kan framelde sig det første halve år.
utyske (421) skrev:
Netflix leverer kun kun "gammelt" indhold, mens HBO jo slår meget på tromme for, at de giver adgang til helt nyt indhold, kun timer/dage efter det kommer på tv i USA.
Det billede ændrer sig lidt, når "House of Cards" og den nye sæson af "Arrested Development" får premiere på Netflix til næste år.
Ja, der skal nok blive rettet op på tingene hen ad vejen. Det er bare en temmelig skidt opstart knap 3 måneder senere end oprindeligt annonceret at lancere et produkt, der ikke fungerer ordentligt og er gennemtestet. Især når evt. fortsat utilfredse kunder ikke kan framelde sig det første halve år.
Helt enig. De har simpelthen være for ivrige i deres markedføring.
Highland Park (423) skrev:
...og den nye sæson af "Arrested Development" får premiere på Netflix til næste år.
Ja, jeg er edderspændt efter at have nydt hele serien på Netflix. :)
Jeg ville give min højre arm for at opleve et trylleshow med Gob & Buster. :D
Haha, ja det ville jo være en oplevelse man aldrig ville glemme. :)
Den serie skriger i det hele taget genialitet hele vejen igennem. Karakterer som Tobias Fünke og advokaten Barry har jeg også ligget flad af grin over mange gange. Det er utroligt, at de valgte at stoppe den dengang.
Jeg vidste ikke, at YouBio tilbyder gratis adgang uden binding indtil februar måned.
Det er vist blevet omtalt et par gange i denne tråd, men mine erfaringer med YouBio var ikke imponerende. Godt nok er det stadig i beta, skriver de, men deres løsning virker en kende halvfærdig.
Den virker ikke ordenlig i alle browsere, så jeg oplevede fx. at den pludselig stoppede med at afspille, en del af indholdet er baseret på leje til nogle ret heftige priser, udover den højere pris end Netflix tager og generelt er der ikke vanvittigt meget af vælge imellem - indholdet er dog den mindste del, da de sagtens kan fylde noget på, før de er ude af beta, eller hvad de nu vælger at kalde det. :)
Det er utroligt, at de valgte at stoppe den dengang.
Fox' veje er som regel uransagelige men i dette tilfælde skyldtes det vist primært, at serien havde for lave seertal, hvorfor Fox ikke anså det for god forretning at forlænge den trods al den positive omtale. I det mindste stoppede den, inden kvaliteten dalede mærkbart (sidste afsnit er dog knap så vellykket). Jeg er ikke meget for serier, der gradvist udvandes, mens de fortsætter i det uendelige.
Forresten har Hurwitz lavet en fin lille liste med gode råd til folk, der ønsker at gå i hans fodspor:
Kvaliteten skal selvfølgelig være der for at en serie skal kunne fortsætte. Så man skal ikke bare trække i langdrag for at gøre det. Men der kunne sagtens have været et par sæsoner mere, men det er jo så dem vi får nu. :)
#421 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
#422 Snaden 11 år siden
#423 Highland Park 11 år siden
Det billede ændrer sig lidt, når "House of Cards" og den nye sæson af "Arrested Development" får premiere på Netflix til næste år.
#424 Snaden 11 år siden
Helt enig. De har simpelthen være for ivrige i deres markedføring.
Det bliver så godt! :)
#425 Highland Park 11 år siden
Ja, jeg er edderspændt efter at have nydt hele serien på Netflix. :)
Jeg ville give min højre arm for at opleve et trylleshow med Gob & Buster. :D
#426 Highland Park 11 år siden
"Opsig dit kabel-tv: Her er 15 streaming-tjenester" (Galleri)
"Galleri: Sådan virker YouBio - slår det Netflix?"
Jeg vidste ikke, at YouBio tilbyder gratis adgang uden binding indtil februar måned.
#427 Snaden 11 år siden
Haha, ja det ville jo være en oplevelse man aldrig ville glemme. :)
Den serie skriger i det hele taget genialitet hele vejen igennem. Karakterer som Tobias Fünke og advokaten Barry har jeg også ligget flad af grin over mange gange. Det er utroligt, at de valgte at stoppe den dengang.
#428 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Det er vist blevet omtalt et par gange i denne tråd, men mine erfaringer med YouBio var ikke imponerende. Godt nok er det stadig i beta, skriver de, men deres løsning virker en kende halvfærdig.
Den virker ikke ordenlig i alle browsere, så jeg oplevede fx. at den pludselig stoppede med at afspille, en del af indholdet er baseret på leje til nogle ret heftige priser, udover den højere pris end Netflix tager og generelt er der ikke vanvittigt meget af vælge imellem - indholdet er dog den mindste del, da de sagtens kan fylde noget på, før de er ude af beta, eller hvad de nu vælger at kalde det. :)
#429 Highland Park 11 år siden
Fox' veje er som regel uransagelige men i dette tilfælde skyldtes det vist primært, at serien havde for lave seertal, hvorfor Fox ikke anså det for god forretning at forlænge den trods al den positive omtale.
I det mindste stoppede den, inden kvaliteten dalede mærkbart (sidste afsnit er dog knap så vellykket). Jeg er ikke meget for serier, der gradvist udvandes, mens de fortsætter i det uendelige.
Forresten har Hurwitz lavet en fin lille liste med gode råd til folk, der ønsker at gå i hans fodspor:
-------------------------------------------
Garanteret, jeg har ikke fulgt så meget med.
Jo, det kan jeg forresten godt huske, at du nævnte tidligere i tråden.
He he... Ja hvorfor dog betateste før produktet lanceres? :)
#430 Snaden 11 år siden