"Nogle af jer har givet udtryk for utilfredshed over ikke at kunne prøve vores tjeneste uden samtidig at binde sig. Vi har lyttet til jer. Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere.
Dette tilbud er eksklusivt for de der tilmelder sig vores nyhedsbrev på hbonordic.com før d. 31. December 2012."
Det er ganske normalt at outsource sin kundeservice til en callcenter virksomhed. Du vil blive overrasket over hvor mange af de store virksomheder der gør det.
Prøv at ringe igen senere. Husk at spørge og skriv ned hvem du snakker med.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Så har jeg tilmeldt mig HBO som følge af den gratis prøveperiode. Indtil videre ser det ok fornuftigt ud med serier, og forhåbentlig kommer der flere i det nye år, samt HD. Glæder mig til at kigge lidt nærmere på det i aften.
#431 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
At jeg så endnu ikke har modtaget en værdikode, er en anden sag.
#432 Highland Park 11 år siden
#433 MoH 11 år siden
Står i deres seneste nyheds mail
"Nogle af jer har givet udtryk for utilfredshed over ikke at kunne prøve vores tjeneste uden samtidig at binde sig. Vi har lyttet til jer. Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere.
Dette tilbud er eksklusivt for de der tilmelder sig vores nyhedsbrev på hbonordic.com før d. 31. December 2012."
#434 Highland Park 11 år siden
#435 DarkLight 11 år siden
#436 Highland Park 11 år siden
#437 Kisbye 11 år siden
Prøv at ringe igen senere. Husk at spørge og skriv ned hvem du snakker med.
#438 Highland Park 11 år siden
#439 Snaden 11 år siden
#440 Snaden 11 år siden