Gravatar

#431 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Man kan nu prøve HBO Nordic gratis indtil d. 31. januar. Vel at mærke uden at binde sig til yderligere.

At jeg så endnu ikke har modtaget en værdikode, er en anden sag.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#432 Highland Park 11 år siden

#431: Hvor har du det fra?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#433 MoH 11 år siden

Står i deres seneste nyheds mail

"Nogle af jer har givet udtryk for utilfredshed over ikke at kunne prøve vores tjeneste uden samtidig at binde sig. Vi har lyttet til jer. Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere.

Dette tilbud er eksklusivt for de der tilmelder sig vores nyhedsbrev på hbonordic.com før d. 31. December 2012."
Gravatar

#434 Highland Park 11 år siden

#433: Tak, jeg kan se, at jeg også har modtaget det. :)
Gravatar

#435 DarkLight 11 år siden

Den eneste måde at opsige på, er dog at kontakte deres kundesupport.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#436 Highland Park 11 år siden

Ah, den de har outsourcet og som hverken tager telefonen eller besvarer e-mail og desuden ikke kan tilgå ens informationer? Så ved jeg ikke helt, om jeg tør gøre brug af tilbuddet. ;D
Gravatar

#437 Kisbye 11 år siden

Det er ganske normalt at outsource sin kundeservice til en callcenter virksomhed. Du vil blive overrasket over hvor mange af de store virksomheder der gør det.

Prøv at ringe igen senere. Husk at spørge og skriv ned hvem du snakker med.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#438 Highland Park 11 år siden

He he, det ved jeg skam godt. Og det er ikke mig, der har ringet til dem. ;)
Gravatar

#439 Snaden 11 år siden

Så har jeg tilmeldt mig HBO som følge af den gratis prøveperiode. Indtil videre ser det ok fornuftigt ud med serier, og forhåbentlig kommer der flere i det nye år, samt HD. Glæder mig til at kigge lidt nærmere på det i aften.
Gravatar

#440 Snaden 11 år siden

Netflix (Canada) har lagt Sæson 5 af Dexter op.

Skriv ny kommentar: