Gravatar

#471 Thomsen 11 år siden

Lord Beef Jerky (465) skrev:
Netflix har nu også været ude og sige, at de banner enhver fra samtlige versioner af netflix, hvis de fanger en i at bruge en af de udenlandske.

Kilde?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#472 Lord Beef Jerky 11 år siden

#470 Ok ok, så blev jeg lidt klogere på sporing! Naturligvis er det ikke det samme som pirateri, det nævnte jeg da også. Der er ingen lov, der forbyder det. Det er dog en regel hos Netflix, og med deres udtalelser i mente, vælger jeg nu stadig at holde mig til den danske konto, da jeg ikke har lyst til at pisse dem af og evt. miste min konto.

#471 Jeg har ingen på mig! Jeg kan bare huske, at jeg læste det, da netflix dukkede op herhjemme. Jeg var heller ikke den eneste der læste det, da to kammerater ligeledes holder sig til den danske konto pga. udtalelsen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#473 Snaden 11 år siden

Det ville da være fantastisk dårlig stil, hvis det er tilfældet. Især når samtlige store nyhedsmedier, har været ude med diverse guide til, hvordan man sætter netflix op, sådan at man skifte mellem de forskellige lande.
Gravatar

#474 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg tror sgu jeg smider dem en e-mail! Jeg vil rigtigt gerne bruge den amerikanske også, og der er tydeligvis stor tvetydighed over deres holdning, og efter en google-søgning kan jeg ikke umiddelbart finde den udtalelse igen. Jeg håber lidt de har trukket den i land.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#475 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Lord Beef Jerky (472) skrev:
Naturligvis er det ikke det samme som pirateri, det nævnte jeg da også.

Det forstod jeg skam godt, jeg kommenterede på: "Man kan jo bruge dit argument om pirateri også. Hvis man absolut vil komme pirateri til livs, kræver det ikke andet end, at oprette et værktøj der sporer samtlige der benytter det f.eks. igennem de forskellige torrentprogrammer eller igennem en hjemmeside som pirate bay. Igen har jeg ikke den store viden herom, men bør det ikke også være ret ligetil?"

Altså, at det skulle være ligeså let at komme ulovlig kopiering til liv, hvilket på ingen måde er tilfældet. :)
Gravatar

#476 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ah ok! Det havde jeg slet ikke styr på, så jeg prøvede at opstille det lidt som et spørgsmål.
Gravatar

#477 Lord Beef Jerky 11 år siden

Deres amerikanske kundeservice er lidt tilbageholdende omkring et svar (chatter med dem lige nu). De virker dog som om, de synes det er ok. Jeg har også smidt en mail efter den danske kundeservice, men der kan vel sagtens gå uger før man får et svar.
Gravatar

#478 chandler75 11 år siden

# 477 Det kan være, de svarer hurtigere her: http://www.facebook.com/NetflixDanmark?ref=ts&... (selvom det ikke umiddelbart tyder på det).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#479 Lord Beef Jerky 11 år siden

Efter at have prikket til den amerikanske kundeservice et par gange efter et mere klart svar, siger de, at de er sikre på, at alle danske medlemmer ville få et klart svar pr. email eller lignende, hvis det ikke er ok, at man ændrer sin ip-adresse til at se det amerikanske indhold. Så nu skal jeg vist snart til at finde ud af, hvordan man gør det =)
Gravatar

#480 Høegh 11 år siden

Lord Beef Jerky (477) skrev:
Deres amerikanske kundeservice er lidt tilbageholdende omkring et svar (chatter med dem lige nu). De virker dog som om, de synes det er ok. Jeg har også smidt en mail efter den danske kundeservice, men der kan vel sagtens gå uger før man får et svar.

Fedt at du tjekker op på det.

Thumps up
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: